Nieuwe Prijzen!!

Wow dat is goed nieuws Bakkertje. Mijn Skoda is nog niet besteld dus ik ga kijken of ik deze prijswijziging kan laten doorberekenen. Scheelt weer bijtelling en het leasebedrag kan iets lager.

Ik zie overigens dit nog niet terug op de site van Skoda. Maar inderdaad verlaagde prijzen zou de suggestie geven dat er een wijziging zit aan te komen.

LenK

Forumguru
Dat is geen gering verschil, € 2.000,- prijsverlaging voor de Octavia. Inderdaad wel sneu als je net een Octavia hebt besteld of geleverd hebt gekregen.
In 829.pdf staat:
Alle reeds bestelde, maar nog niet afgeleverde auto’s, zonder kentekenaanvraag, worden conform de
nieuwe prijs uitgeleverd.
Dus alleen degenen die al rijden of bijna rijden zijn het bokje.
Maar de vraag is natuurlijk of het bekende sigaar uit eigen doos niet van toepassing is bij het inruilen oftewel € 2000 minder betalen maar ook € 2000 minder inruil krijgen.

Nieuwe prijslijsten beginnen al op http://www.autoinbedrijf.nl/uploads/modelchanges/822.pdf met gratis metallic op de Fabia. Opeenvolgende pagina's zijn ook prijslijsten van Skoda. http://www.autoinbedrijf.nl/uploads/modelchanges/829.pdf is de laatste zo te zien.

Bakkertje

Forumguru
Hoe dan ook wordt de fiscale bijtelling lager. De mijne is nog niet in NL en ik heb onze wagenparkbeheerster gevraagd wat het voor mij inhoud.

Wat wel leuk is om te weten is dat de golf variant vorige week duurder geworden is tov de eerdere prijzen. Het prijsverschil is in het voordeel van de O2 net als de uitrusting. Simply clever zullen we maar zeggen!

Ik heb ook een mailtje naar de leasemaatschappij gestuurd. Was ook benieuwd naar de fiscale waarde (bijtelling), maar natuurlijk ook naar de leaseprijs. Ik ben al akkoord gegaan met de offerte (met de oude prijs) maar ik zou natuurlijk het liefst zien dat de leaseprijs ook iets naar beneden gaat. Ik ben benieuwd...

___JC___

Forumguru
Was bij VW ook toch een tijdje terug.
Lekker niks zeggen en dan opeens, HOP paar duizend eutjes in prijs zakken.
Schandalig...dan hebben we dus jaren teveel betaald!!

EdK

Forumguru
Schandalig...dan hebben we dus jaren teveel betaald!!

Nee joh dat zie je verkeerd !!
We hebben het productieproces weten te verbeteren en dat is ook nog gelukt en daardoor kunnen we u laten meedelen in de besparing kwa kosten !!

Nah citeer ik dat nou niet ff netjes !!??
:1884: :biggthumpdown: :)

Fabia

† In Memoriam
Op zich is het voor de Fabia niet echt spectaculair. Het enige wat je nu gratis krijgt is de metallic lak, de rest is dat attractive pakket wat al een tijdje geldt.

Hugo1973

Actief lid
Dat is geen gering verschil, € 2.000,- prijsverlaging voor de Octavia. Inderdaad wel sneu als je net een Octavia hebt besteld of geleverd hebt gekregen.

:407:

Als ze dat nou een maandje eerder hadden gedaan had me dat toch weer een aantal euro's gescheeld... Nu had ik ook al wel een actiemodel, maar die was toch mooi nog zo'n 1500 euro duurder dan wat er nu wordt aangeboden...

Maar ja, zo is het leven... In elk geval heb ik nu al vijf weken van mijn auto kunnen genieten, maar het blijft toch zonde...

Bovenaan Onderaan