Nieuwe SC2 sprint pro in Friesland

west rain

Actief lid
Een tijdje terug heb ik mij voorgesteld in onderstaand topic:

http://www.skodaforum.nl/forum/threads/groeten-uit-friesland.20506/

De SC staat al een tijdje bij dealer Bourguignon Dokkum en deze week kan ik hem ophalen. Vorige week was ik in de buurt en zag dat de SC niet meer op het buitenterrein stond. De velgen waren net binnen, dus alvast even een sneak preview:

ut55.jpg

Helaas nog wel met zomerbanden, maar winterbanden worden deze week geregeld. Kenwood DNX521DAB met antenne, premium sound luidsprekerset en trekhaak worden/zijn gemonteerd. Zodra ik de auto kan afhalen zal ik ff wat foto's posten.

Deze foto maakte ik twee weken terug toen de auto net binnen was en blijft leuk vind ik. Let op de afmetingen t.o.v. dat busje erachter :deuk:
7aa8.jpg

west rain

Actief lid
Vanmiddag nog snel even bij de dealer geweest. Had vanmorgen een dikke bekeuring in de bus voor 27 km te hard met de (te) snelle Mazda. Het wordt hoog tijd voor de 105 PK SC2.

Ze zijn al een heel eind gevorderd:
2j3z.jpg

46tw.jpg

druk met de trekhaak:
9rmr.jpg

4orz.jpg

Winterbandjes al om de velgen:
9u1y.jpg

Kenteken zit er al op (opgelegde cijfers/letters natuurlijk):
6lsq.jpg

Pioneer tweeters van het sound pakket:
xg0q.jpg

Lekker groot scherm van de Kenwood:
uo0e.jpg

t3hs.jpg

xsbt.jpg

Hopelijk tegen eind deze week klaar. Wordt vervolgd.......

Blackokkie2

Forumguru
Ziet er goed uit, alhoewel toch altijd eng om te zien zo'n nieuwe auto die weer half uit elkaar geschroefd wordt.

west rain

Actief lid
Tnx mannen. Actieve iphone holder moet nog, bekabeling trekhaak en nog wat aansluitwerk van het sound systeem.

west rain

Actief lid
@Skodatek1: hoeft niet hoor, als ie van de brug af is, zakt ie vanzelf weer door de veren :D
@Blackokkie2: verrek je hebt gelijk. Ik had als ezelsbruggetje Sint Nicolaas Turkije maar het kan simpeler gelukkig.

Net telefoontje van de dealer. Hopelijk as maandag 25-11 klaar en anders dinsdag de 26e. Er waren wat monteurs op cursus geweest :thumbsdown:. Duurt wel lang voor mijn gevoel. De auto staat al sinds 1 nov bij de dealer. Of ik ben zo ongeduldig als een klein kind, kan ook natuurlijk :fool:

CDK

Forumguru
Ziet er tip top uit! Dat je nog zoveel geduld hebt en tot dinsdag kan wachten zeg..... ;) Alvast veel rijplezier toegewenst!

west rain

Actief lid
Bedankt man. Ach vandaag voorbereiding voor verjaardag van mijn vrouw en dochter. Morgen feest. Vanmiddag nog een fietsendrager halen en winterbanden wisselen voor de auto van mijn vrouw. Maandag en dinsdag stampvol afspraken dus die dagen krijg ik wel om.

• Leuk
Waarderingen: CDK

west rain

Actief lid
Bedankt jongens, symphatiek van jullie. Kluijver trek morgen maar een lekkere fles wijn (of bier) open. Tis de moeite waard! :thumbsup:

• Leuk
Waarderingen: CDK

west rain

Actief lid
Zo, vandaag de nieuwe aanwinst opgehaald. Hartstikke druk vandaag dus het was al donker toen ik bij de garage was. Onderstaand de eerste foto's. Morgen bij daglicht maak ik een paar mooiere.

Xenonlampen die meedraaien met het stuur zijn geweldig trouwens. Je ziet perfect hoe de koplampen meebewegen. Blij dat ik weer in een Superb rij trouwens. Een maand Mazda rijden is leuk, maar ik was er wel klaar mee.
ji53.jpg

57c5.jpg

39tp.jpg

Heerlijk, 10 km op de klok :yeehaa:
86wi.jpg

pzpz.jpg

Wat mij vanavond wel opviel toen ik thuiskwam: is condens aan de binnenkant van de koplampen normaal voor een nieuwe auto? :sterretjes:
i9je.jpg

Ook werkt de telefoonbediening vanaf het stuur niet terwijl dit wel zou moeten volgens Kenwood. Radiovolume, zenders aan de linkerzijde van het stuur wel, maar telefoon opnemen via de toets aan de rechterzijde weer niet. Ook geen telefoongegevens in de maxidot. Puntje van aandacht dus en een wederkerig bezoek aan de dealer. Voor de rest helemaal heppie.

Bovenaan Onderaan