Nieuwe Superb Combi (bijna) besteld, advies nodig!

Jazzy

Lid
Inmiddels is er ook een hele mooie nieuwe donkerblauw metallic kleur gekomen, ietsje lichter dan de kleur die Skoda al veel langer heeft. Erg mooi als je een luxe uitstraling wenst en de chromen sierlijsten om de ramen hebt. Ideaal om te combineren met een licht Ivory interieur of als je leer achteraf doet en wat meer keuze in de kleuren hebt, een wat donkerdere bruine kleur leer (camel oid.). Ook komt er binnenkort een nieuwe bruine kleur, maar ik kan nog niet echt zeggen hoe dit staat op de auto.

Jazzy

Lid
Ik rij nu twee jaar met een S2 in Black Magic pearl effect maar zou het zelf niet aanraden. Je ziet er werkelijk alles op, ik heb krasjes en veegjes over de hele auto zitten en heb dat met andere kleuren nooit zo gezien. Vind ook dat je die glans zoals op die foto's alleen maar ziet als hij net gewassen is, zodra de auto een beetje vuil is is het zwart gewoon zwart.

Dit is die van mij:
DSC02165.jpg

TTE

Lid
Kleur

:worshippy:...tja, smaken verschillen. hier kun je veel over vertellen maar kies een kleur die je leuk vindt. Daar gaat het uiteindelijk om!:worshippy:

frankie002

Nieuw lid
Ik zal me ook mengen in de discussie, heb wat rondgekeken hier op dit forum..
Voor mij wordt er ook Superb combi besteld, en na wat twijfel over kleuren gaat het volgende het worden:

Superb combi Ambition Business line, capucinno beige
Actie pakket connect
Sun Set
Elektrisch te openen achterklep
Verwarmbare voorstoelen
Chestnut leder interieur ( achteraf ingebouwd)

Nu alleen nog even wachten tot de kerstboom is opgeruimd ( rijden dus in 2012..)

Jazzy

Lid
Wat het met die opties niet een optie om een Elegance Business te kiezen? Het grote voordeel van wat je nu krijgt is dat je zelf een kleur leer kon kiezen. Veel plezier alvast gewenst.

Ik ben zelf ook niet echt een vaste klant hier, maar ik geloof dat het wel op prijs wordt gesteld als je je even voorstelt. Maar ik kan me voorstellen dat je dat doet als je je auto hebt. :)

frankie002

Nieuw lid
Inderdaad is het wel netjes om mij voor te stellen;
Ik ben Frank uit Eindhoven, 45 jaar, account manager van beroep, dus veel op de weg..
Sinds een paar dagen ben ik eruit dat mijn volgende wagen een Superb station gaat worden ( zoals hierboven vermeld).
Rijd nu een Ford Mondeo en ik heb getwijfeld tussen een Passat station of een 508SW..

Om Jazzy antwoordt te geven, inderdaad geen Elegance Business, dit iv prijs en 25% bijtelling.
De opset die ik nu wil bestellen is goedkoper en 20% bijtelling en kleur leer zelf uitkiezen..
Heb getwijfeld ( nu nog een beetje) over de kleur, of Platin Grey, Amthyst Purple of Cappuccino beige..
Het is ( denk ik) cappucinno beige geworden ivm kleur leer, chestnut is een donkere bruine kleur..
Ik hou jullie op de hoogte..:winkie:

SkodaSuperb

Nieuw lid
Hallo iedereen,

ik hoorde dat er een nieuwe kleur bruin komt, ik ga daarop wachten, als een van jullie foto's tegenkomt van die kleur, zou je die dan willen sturen??

M.v.g.
Joran

frankie002

Nieuw lid
Eindelijk de bevestiging binnen....:489: De Superb is besteld...
Wat is het geworden;

Skoda Superb combi Ambition Business line, Cappucino Beige
Verwarmbare voorstoelen
Electrisch te openen en sluiten achterklep
Sunset
Connect pakket
Leer achteraf, Chesnut

Alleen nu nog gaan wachten, volgens dealer pas half april 2012...:crazy:
Maar ja het is bijna januari en februari is een korte maand en voor je het weet is het april.

Ericw

Forumguru
Gefeliciteerd met je definitieve bestelling!
Ik had dezelfde auto's op m'n "shirt-list" staan (Passat, 508SW en de Superb) en rij nu alweer een klein half jaar (en 22.000km) met veel plezier in een Superb :)
Succes met het wachten......

Canon-Eye

Forumguru
Cappucino Beige, Verwarmbare voorstoelen
Heel goede keuze! Cappuccino beige is een uitstekende kleur voor iemand die, net als ik, een hekel heeft aan autowassen: het duurt heel lang voordat het vuil gaat opvallen. En is het eenmaal zover maar wil je de wasbeurt toch nog uitstellen, dan heb ik een tip: haal even een natte spons over je velgen plus alle lampeglazen en het ziet er al meteen heel anders uit. Heb 1x in mijn leven 5 jaar met een diamantzwarte auto gereden (Fabia I combi, dat dan weer wel) en zo'n kleur hoef ik echt nooooit meer.
Stoelverwarming wil ik ook niet meer missen - heb ik in m'n Fabia Greenline zelfs extra moeten laten inbouwen want was af fabriek niet leverbaar. Maar het is heel aangenaam voor mijn rug.

@canon-eye
Dat klopt, het is minder dan bij een nieuwe auto. Maar ik moet zeggen als hij dan gewassen is, heb ik toch altijd zoiets van 'moet ik vaker doen, dit is toch wel veel mooier!'
@frankie002 Proficiat! Goede keuze! Verwacht eigenlijk dat je levering niet zolang gaan duren, maar je weet nooit in het nieuwe jaar. Je krijgt in ieder geval de nieuwe logo's;)

Canon-Eye

Forumguru
Ben je zeker van de nieuwe logo?
Als ik het goed begrepen heb, komt het nieuwe logo alleen op nieuw geïntroduceerde modellen en volledig nieuwe versies. Alleen een nieuwer modeljaar of zelfs een facelift zou nog geen nieuw logo opleveren. Wat ik trouwens ook wel weer een beetje raar vind - volgens mij is het duurder om twee versies van het logo in productie te houden. Beter in één klap omswitchen over de hele lijn, lijkt me?

Wel wij waren gaan testrijden met een superb in de kleur Cappuccino beige dacht dat mijn vrouw dit graag zag tot we in de toonzaal stonden en dit niet mooi vond maar wel de Platin Grey in de smaak viel (en bij mij ook). Mijn zoon zegt dat deze kleur wat meer zakelijke uitstraling heeft. Maar ja dat is ieder zijn smaak, in welke kleur ook het blijft ne klasse bak dat je hebt aangeschaft.
@frankieOO2 want vond je eigenlijk van de Ford?

Geen nieuw logo dan moet ik mijn avatar niet aanpassen :laugh:

Bovenaan Onderaan