Nieuwe Superb Combi (bijna) besteld, advies nodig!

frankie002

Nieuw lid
Ik heb getwijfeld tussen cappucino beige, amthyst purple of platin grey.. Amthyst purple was in de showroom het mooist, maar onderweg live gezien vond ik deze kleur niet meer zo mooi, ik denk een mode kleur.. Platin Grey was te ( donker)grijs samen met het bruine ( chestnut) leer, en bij cappucino beige, samen met het bruine leer en de chroomen accenten en dakreling ( ambition) is het een hele mooie zakelijke en sjieke auto...

@snelle, de Ford Mondeo bevalt uitstekend, had eventueel graag een nieuwe Mondeo willen leasen, maar wij worden geacht om een auto te leasen van de VAG groep ( VW, Skoda, Seat of Audi) en krijgen dan een aantrekkelijk korting op lease tarieven en interessante prijzen van de dealer.
een andere auto zou mogen, maar dan met A-label en geen aantrekkelijk lease tarieven of dealer afspraken... Daarom Skoda geworden en een paar leuke opties erbij ( incl leer achteraf door dealer) is dit wel een hele mooie en complete auto en kan bijna niet wachten tot ik de auto heb..
Maar ja, wachten duurt altijd te lang..

Naar mijn weten worden alle skoda's afgeleverd na 1 januari 2012, geleverd met nieuwe logo. Ik ga die van mij in ieder geval vervangen;)

Canon-Eye

Forumguru
Naar mijn weten worden alle skoda's afgeleverd na 1 januari 2012, geleverd met nieuwe logo.

Zou best kunnen. Ik vermeldde alleen maar wat ik van twee verschillende dealers (die op dit forum allebei i.h.a. zeer positief worden beoordeeld, maar dat terzijde) heb vernomen. Maar dat is al weer enige tijd geleden, dus misschien is ook bij Skoda sprake van voortschrijdend inzicht.
We gaan het meemaken...

Bovenaan Onderaan