Superbst
Senior Member
17" is in lease (helaas) veel interessanter: niet alleen de velg zelf, maar vooral de kost van de banden gaat pijlsnel omhoog bij 18" of hogerMee eens. Probleem waar ik ook mee zit is kettingen... Hou van wintersport. 18 inch en kettingen is no-go begreep ik.
Nu dus op de wishlist:
- 17 inch
- 1,5 cm fabrieksverlaagd (sport onderstel). Neem aan dat kettingen wel mogelijk zijn met 1,5 cm lager?
- spacers by @antara om de in mijn optiek echt wat te smal ogende 17 inch optisch iets dikker te maken.
De V60 lijkt van de baan, actiemodel is bij Leasemaatschappij ten einde, waardoor hij 35 euro duurder is en buiten budget valt. Helaas, maar voordeel daarbij is dat hierdoor de keuze wat makkelijker wordt.
Nu nog iets over dat lane assist wat via vcds aan te schakelen is. Heeft de auto als ik hem bestel zonder Licht pakket (smart light assistant met lane assist, LP3) de koplampen met wimpers? Zou jammer zijn als ik die niet heb...
Laser white inderdaaad mooi. Heb je ook sunset? Ik moet metaallak, dus voor mij wordt het moonwhite vermoedelijk.
Spijtig van de V60, is echt wel een prachtig model, zeker als je de extra ruimte in een Superb niet echt nodig hebt?
De verlichte "wimpers" zijn (voor god weet welke reden) enkel en alleen onderdeel van Smart Light Assist, dus geen SLA = geen wimpers
Heb ook moon white wegens nood aan metaalkleur (en sunset). Mooie kleur, maar weet waar je aan begint: regelmatig naar de carwash en dan nog... dode insecten, stof, ...