Nieuwe Uitlaat op mijn Superb III

Welk eindstuk op mijn Superb III


  • Totaal aantal stemmers
    89

paultie

Forumguru
Overweeg wel m'n 6 bak dsg te tunen. Vind hem af en toe erg grillig. Maar dat is ff off-topic.
Kan in de 115 pagina's niet zo snel de auspuff vinden. :s
 

paultie

Forumguru
Modder vet geluid. Vraag me alleen af of je dat ook uit een 4 cilinder haalt. Zal wel eens overleggen bij NM Parts. Heb wel wat plannen voor dsg en chip tuning maar de vraag is hoe ver ik van de vrouw mag gaan. :D Als ik nu voor paar honderd de sierstukken erop flans of een compleet uitlaat systeem met dempers erop laat zetten voor honderden EUR ..... Dat scheelt uiteraard nogal. Anyway het blijft een leuke hobby. Haha. Eerst de wimpers maar. Iemand al zijn S3 in de prak gereden?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

paultie

Forumguru
Dat is wel netjes....
Ik zie mogelijkheden. Weet je toevallig waar Corné dit heeft laten monteren?
 

RefleCs

Forumguru
Volgens mij stond dat op YouTube bij dat laatste filmpje.

Edit: Titel van het filmpje is:
Custom exhaust system on Skoda Superb 3.6 V6 build by Celtemp Ridderkerk The Netherlands
 

Thokozanoah

Forumguru
Nee, TVS in Varsseveld heeft alles nog eens opnieuw gedaan. Celtemp had niet echt goed werk afgeleverd...
( @paultie ) En laat ik nu een tegoedbon hebben liggen van TVS die ik wil verkopen :D

Maar ff weer on-topic.... @Tuulster vind het nog wat moeilijk te zien op het plaatje om er een goed oordeel over te geven, maar eerste indruk is goed :thumbsup:
Hoop de SIII in reallife te zien en dan ben ik benieuwd. In ieder geval, heel veel plezier ermee !!
 

paultie

Forumguru
't Was geen 'prik' naar jou, maar @paultie reageerde na het plaatsen van de link naar dat topic alsof hij 115 bladzijden wel erg veel leeswerk vond..................
(dat is het ook wel,;) maar als je wat te weten wilt komen):):lezen:.

Ben blij met deze actie. Niet dat ik het topic van Corne niet door wil lezen uiteraard. :D

Dat bruine monster van hem maakt indruk uiteraard.
 
Bovenaan Onderaan