Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat een ruimte nog zeg! Ziet er goed uit maar zit het eindstuk niet wat ver naar buiten? Uiteraard is dat pas goed te zien als ie weer met de pootjes op de grond staat
De installatie.
Geen nieuwe einddempers nodig. Er zat er maar één onder en die zit een heel stuk terug. Daar kon de nieuwe pijp, met splitsing, zo opgelast worden.
Bumper is keurig ingezaagd voor de eindstukken.
Nu nog een bijpassend setje velgen!
Laat ik die nu hebben
Helemaal opnieuw opgemaakt A45 AMG 7,5x19" ET45
Uitstekend bijpassend.
Of een setje 19" Bentley
Ik ga ook een afspraakje maken bij NM Parts na het zien van de tuulster bak. Ik ga denk ik wel voor de AMG open variant omdat deze met de dubbele uitlaten op de 2.0 tsi beter bij het origineel komt van de 4x4.
Nu nog een bijpassend setje velgen!
Laat ik die nu hebben
Helemaal opnieuw opgemaakt A45 AMG 7,5x19" ET45
Uitstekend bijpassend.
Of een setje 19" Bentley
Klopt @Der Einser , Ben met deze Audi velgen bezig geweest in 19inch, maar set werd me toch te duur (kreeg het thuis niet verkocht....) Je kunt niet alles hebben, he.....
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.