Nieuwe Uitlaat op mijn Superb III

Welk eindstuk op mijn Superb III


  • Totaal aantal stemmers
    89

RefleCs

Forumguru
Dat is een ding wat zeker is. Ik twijfel nog over de normale pegasus en de antraciet (l&k) variant. Zal daar ook eens een topic over starten. ;)
 

thijskok

Senior Member
Jep de originele twee demper van de 2.0 tfsi. Daar worden de eindtstukken dan afgehaald (lees geslepen) zodat ik naar wens wat kan laten plaatsen.
 

Tuulster

Forumguru
@thijskok ?????
Waarom dan de originele dure demper en de eindstukken eraf slijpen voor de AMG stukken?:pardon:

Heb je ook met streep? Origineel Benz of de Skytune versie?
 

paultie

Forumguru
Jep de originele twee demper van de 2.0 tfsi. Daar worden de eindtstukken dan afgehaald (lees geslepen) zodat ik naar wens wat kan laten plaatsen.
Dan heb ik wel interesse in de afgeslepen eindstukken van de originele demper. Aangezien ik ook andere sierstukken overweeg en een 2.0tsi heb.... PB me maar als je ze weg doet.
 

Tuulster

Forumguru
@thijskok , Ik zeg , lekker de originele eindstukken plaatsen man!!!!!
Was mij een te grote investering maar om nou alleen voor de dempers dit allemaal aan te schaffen om vervolgens de eindstukken er af te slijpen????
Ik snap het even niet.....:pieker:
 

Tinto

Forumguru
@Tuulster hoe ga je die uitlaat modificatie verantwoorden tegenover de LM? Of maak je de auto weer origineel als je de auto, aan het einde van het lease termijn, weer inlevert bij de LM?
 

Tinto

Forumguru
@Tinto, hoef ik niet. in de overeenkomst staat dat ik opties mag toevoegen in overleg met de werkgever en dat ze de representativiteit van de auto niet te niet mogen doen.
Mijn werkgever vind het prachtig wat ik doe! :D
Wat een geweldige werkgever heb je! Doe mij er ook zo één. Dus je mag een hoop doen met de auto zolange het maar geen "go faster" stripes, pluche dobbelstenen en neon verlichting betreft:D:D:D:D
 

Der Einser

Forumguru
Dus je mag een hoop doen met de auto zolange het maar geen "go faster" stripes, pluche dobbelstenen en neon verlichting betreft:D:D:D:D

Dat is de volgende stap !
De werkgever heeft mij ook al gebeld of ik naast dikke velgen ook nog neonverlichting en tupperware spoilers verkoop.
Helaas moest ik hem teleurstellen,... alleen velgen (+banden)
 

Tuulster

Forumguru
De dealer gaf bij mijn vorige Sup II aan dat het een prachtige wagen was die met ongelofelijk veel liefde was behandeld. :yeehaa::jaja:
Normaal stoten ze wagens door naar de handel. Die van mij hebben ze zelf verkocht!

Dus ook de LM , die weer onderdeel van de dealer is vaart wel bij mijn investeringen:jaja::D

Win-Win voor iedereen!!!;)
 
Bovenaan Onderaan