Jij laat toch een originele einddemper plaatsen las ik een aantal posts terug??Ik heb de chrome AMG versie besteld voor mijn uitlaten. Zwart valt denk ik weg tegen je diffuser.
Dan heb ik wel interesse in de afgeslepen eindstukken van de originele demper. Aangezien ik ook andere sierstukken overweeg en een 2.0tsi heb.... PB me maar als je ze weg doet.Jep de originele twee demper van de 2.0 tfsi. Daar worden de eindtstukken dan afgehaald (lees geslepen) zodat ik naar wens wat kan laten plaatsen.
Dat bedoel ik!!!!!Dan heb ik wel interesse in de afgeslepen eindstukken van de originele demper. Aangezien ik ook andere sierstukken overweeg en een 2.0tsi heb.... PB me maar als je ze weg doet.
Wat een geweldige werkgever heb je! Doe mij er ook zo één. Dus je mag een hoop doen met de auto zolange het maar geen "go faster" stripes, pluche dobbelstenen en neon verlichting betreft@Tinto, hoef ik niet. in de overeenkomst staat dat ik opties mag toevoegen in overleg met de werkgever en dat ze de representativiteit van de auto niet te niet mogen doen.
Mijn werkgever vind het prachtig wat ik doe!
Dus je mag een hoop doen met de auto zolange het maar geen "go faster" stripes, pluche dobbelstenen en neon verlichting betreft