Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Was ook mijn eerste gedachte, tot ik deze foto zag.
Dit is ook de kleur van mijn Sup. Ik vind de eindstukken er hier erg stoer, maar toch bescheiden, uitzien....
Idd eens met @Der Einser die A klasse heeft geen chrome accenten. Maar toch opteer it nog steeds de zwarte. net wat minder aanwezig en toch smaakvol naar mijn idee.
Ik heb meerdere setjes Bentley inderdaad, verschillend van 19" t/M 21"
Toevallig worde de 2 setjes 21" in een mooie grijs/antraciet gespoten aankomende week.
Maar ik doelde meer op een setje 20" van ABT - DR20
Uitlaat in Chrome doen. Anders zie je hem bijna niet en dat is zonde. Het oogt juist zeer fraai die dubbele pijpjes.
Als je zou laten tunen (met DPF weg etc.) dan is het een ander verhaal. Dan gaat hij wat meer troep uitstoten en wordt je chrome heel snel zwart (ik spreek uit ervaring met mijn vorige O2).
@Der Einser , ik ben andere wielen wel aan het overwegen, ondanks lease. Vind ze toch wel heeeeeel erg mooi.
Dan zou ik namelijk voor deze gaan in 19inch of 20 inch
b.t.w. @Der Einser wat een vette velgen! Ik denk dat die best wel eens heel gaaf onder een SIII kunnen staan. Helaas voor mij straks ook lease en ik was niet van plan om er al te veel aan te verbouwen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.