Nog 1 nachtje slapen !

Dutch4x4

Senior Member
/forum/images/graemlins/super.gif

Enne... al heimwee naar Seat? /forum/images/graemlins/grin.gif

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: TDifan</font><hr />

Hallo Richyk,

Je woont in Zaanstad en koopt je auto in Benthuizen?? bij een Seat dealer??

[/ QUOTE ]

Ja, goed he /forum/images/graemlins/smirk.gif

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

/forum/images/graemlins/super.gif

Enne... al heimwee naar Seat? /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Nou Dutch, ik mis die hoge instap wel hoor /forum/images/graemlins/489.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

Hij is zo mooi !!!!!!!! Inhoudelijke reactie's en foto's volgen vanavond, ben nog ff weg /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/24.gif Niet genoeg van te krijgen he? Dat heb ik na 5 weken nog steeds! Veel geluk gewenst met je nieuwe aanwinst!

/forum/images/graemlins/473.gif

Richyk Veel plezier met je nieuwe stalen <font color="red">R</font>o<font color="red">S</font>. En "be carefull out there". Ik weet nog van de proefrit dat je wel erg snel de neiging hebt om met "lood" in je schoenen te rijden. /forum/images/graemlins/smile.gif

Ik heb wel een klacht. Kan je fotolinkjes niet openen. En ik moet natuurlijk wel even al dat moois zien.

richyk

Actief lid
Oops, sorry Mastermind. Hier zijn ze weer !!

O2RS1a.jpg

O2RS5e.jpg

O2RS2b.jpg

O2RS4d.jpg

Skombi

Actief lid
Zag hem al staan op SO. Wat een gave kar zeg. De bumpers zijn echt stukken mooier dan de standaard. Ook die kleinere mistlampen staat hem beter. Hoeveel vermogen heeft ie na Jeroen's behandeling? 260pk??

richyk

Actief lid
Daar zijn de meningen nog over verdeeld ! De Leon van Edwin schijnt met de nieuwe software van JD en de Milltek nu 285 pk te hebben......

DJNeO

Actief lid
zooooooo dan!!! **KWIJL**

Wat een ontzettend gave bak is dat zeg!!! dat is ook een auto die de zilverkleur gewoon ook echt staat! bij sommige auto's staat het en bij weer andere auto's is t echt geen gezicht! me vader heeft ook een zilveren auto waarbij het gelukkig goed staat /forum/images/graemlins/grin.gif Veel FUN toegewenst met je nieuwe schoonheid!

Skombi

Actief lid
Dat is toch niet normaal meer. 285 pk in een "gezinsauto".
5 jaar geleden haalden alleen de porsches en consorten zulke waarden.

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Octaviarijder</font><hr />

Hij is echt heel gaaf, had hem nog niet eerder in het zilver gezien.

[/ QUOTE ]

Klopt, volgens mij ben ik ook 1 van de eersten met een zilveren RS Combi ! Ook op de buitenlandse fora zijn er alleen twee zilveren hatchbacks ! De meesten zijn Race Blue of zwart.

elcocheSKODA

Actief lid
Hoi Richyk,

Ziet SUPER uit !!!
Veel plezier ermee.

Rense

P.S. Edwin zou er volgens mij verstandig aan gaan doen om ook het Skoda dealerschap te nemen. Perfecte aanvulling op elkaar.

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: elcocheSKODA</font><hr />

P.S. Edwin zou er volgens mij verstandig aan gaan doen om ook het Skoda dealerschap te nemen. Perfecte aanvulling op elkaar.

[/ QUOTE ]

Zeker als je de vier pagina's reacties bekijkt op Seat-Online /forum/images/graemlins/grin.gif

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: elcocheSKODA</font><hr />

[/ QUOTE ]

Zeker als je de vier pagina's reacties bekijkt op Seat-Online /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Yep !!!! /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

Bovenaan Onderaan