Nog 1 nachtje slapen !

Hoi Richyk,

Ik heb je foto's gezien. HEEL MOOI!!!!!!! Ik ben net terug van een weekendje Duitslad/Eifelgebied. Zo'n RS is echt genieten, Ik heb er nu 1600 km op zitten. Ik zag dat jij het had over netjes maar ferm inrijden. Wat versta je daar precies onder?

Buelltje

/forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/473.gif

Hay Richyk,

Echt heel mooi zo'n zilveren uitvoering.... /forum/images/graemlins/473.gif
Gefeliciteerd en geniet ervan jongen...ik zit nu al drie weken op een roze wolk met m'n zwarte RS.

groet.Henk.

richyk

Actief lid
Dank je Henk, gaat zeker lukken !

buelltje, ik rijd de auto eerst goed warm en daarna varieer ik veel van rijstijl. Dus vlot opschakelen tot 100-110 in zes en daarna een keertje flink doortrekken in alle versnellingen tot ?? km/u /forum/images/graemlins/grin.gif

Heel mooi die kleur. Heb zelf lang getwijfeld tussen zwart en zilver, maar uiteindelijk toch (weer) voor zwart gekozen. Nu ik de foto's zie, dingt zilver de volgende keer absoluut weer mee......

Veel snelle veilige kilometers toegewenst.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: buelltje</font><hr />

Hoi Richyk,

Ik heb je foto's gezien. HEEL MOOI!!!!!!! Ik ben net terug van een weekendje Duitslad/Eifelgebied. Zo'n RS is echt genieten,
/forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/473.gif

[/ QUOTE ]

Hele mooie kleur Richyk, zilvergrijs heeft het bij mij uiteindelijk net niet gehaald maar het is absoluut een hele mooie combinatie.

Afgelopen weekend ben ik gaan Airsoften in de Belgische Ardennen maar wat een genot om met 140 km per uur over de E25 te rijden. Alleen jammer dat het wegdek ik België zo slecht is, met 18" velgen voel je alle gaten in het wegdek wel heel erg.

Graag gedaan /forum/images/graemlins/smile.gif Alles is prima en netjes opgelost, ze hebben alleen de strook waar de beschadiging zat opnieuw gespoten en de rest van het dak hebben ze niets mee gedaan.

Ik was behoorlijk boos toen ik zag dat ze de auto met poetsen beschadigd hadden maar daar ben ik inmiddels weer overheen, nu alleen maar genieten van de schitterende auto.

Wanneer zijn je dakrails nu klaar?

Dutch4x4

Senior Member
Dus de Milltek moet er nog onder, Richard? En hij moet de JD-kuur ook nog slikken?

Ik heb de ultra-Leon van Edwin al zien en horen rijden op Midland en dat was uiterst indrukwekkend, met name de manier waarop hij de tijden van de beste RWD-auto's wist bij te benen.

Ga jij met de RS net zo ver als Edwin? Dus tot 280 pk, met die unieke traction-control-aanpassing van Jeroen? Die laatste zul je ook wel nodig hebben, want anders kermen de voorbanden het uit. Zal ook wel een flinke bak torque steer krijgen...

Of hou je het iets conservatiever?

Wat voor rubber zit er trouwens om die 18-duims?

Dutch4x4

Senior Member
Overigens is bij mij de Milltek er vanochtend ondergezet, dus ik ga weer even rijden... /forum/images/graemlins/grin.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

[/ QUOTE ]

Dunlop SP Sport Maxx 225/40 R18 92Y

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LangeNeef</font><hr />

[/ QUOTE ]

Dunlop SP Sport Maxx 225/40 R18 92Y

[/ QUOTE ]

Bij mij Conti's in dezelfde maat !

@Dutch4X4, ik ga inderdaad dezelfde kant als Edwin op /forum/images/graemlins/grin.gif Mits alles binnen de grenzen blijft dus in goed overleg met Jeroen want ik rijd er zelf heen mede omdat ik ook gelijk wil rollen. 1 keer zonder aanpassingen, 1 keer met Milltek en 1 keer met Milltek en chip !

@Mickie, roofrails krijg ik een belletje over...

Dutch4x4

Senior Member
Dat hoeft toch niet altijd Dunlop te zijn? Gewoonlijk zet een fabriek er gewoon onder wat ze toevallig aan partijen binnen hebben.

Dutch4x4

Senior Member
LOL! Wat een timing, allebei 16.30 uur. /forum/images/graemlins/grin.gif

Okee, Conti's dus. Die nieuwe SportContact 3, waarover zo lovend wordt geschreven?

*slikt intussen even iets weg*

Dus eh... 280 pk?

Man, dat wordt veruit de snelste Skoda van skodaforum.nl. /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif

Ralph

Lid
bij het stoplicht ga ik gewoon maar achter je staan dan ipv ernaast...... /forum/images/graemlins/worshippy.gif

dan vallen mijn 200 diesel pk'tjes in het niets /forum/images/graemlins/uitlachen.gif

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

Mits alles binnen de grenzen blijft dus in goed overleg met Jeroen want ik rijd er zelf heen mede omdat ik ook gelijk wil rollen. 1 keer zonder aanpassingen, 1 keer met Milltek en 1 keer met Milltek en chip !

[/ QUOTE ]

Huh, wordt die Milltek er dáár ondergeschroefd?

richyk

Actief lid

Huh, wordt die Milltek er dáár ondergeschroefd?

[/ QUOTE ]

Dat is een mogelijkheid ja. Maar voorlopig nog ff geduld want ik ga eerst met de auto op vakantie in augustus/september en daarna gaat het gebeuren !

@richyk: ik vind die voetensteun echt super. Wil ik eigenlijk ook wel (als je het niet erg vindt!). Is dit nog ergens te krijgen (op Ebay kan ik het niet zo snel vinden). Jij hebt hier toch al eens een link van geplaatst, of was dat iets anders?

richyk

Actief lid
Mede RSers hier komt ie vandaan: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&amp;item=230001657616&amp;ssPageName=MERC_VIC_ReBay_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT

Is een origineel VAG-onderdeel dus wellicht voor iets meer ook bij de plaatselijke Volswagendealer te bestellen /forum/images/graemlins/grin.gif

Montage is zeer eenvoudig, plastic voetsteun zit vast met 1 schroef. Deze losdraaien en gebruiken om deze prachtige GTI versie te bevestigen !

En aangezien jullie toch allebei hetzelfde willen als ik dit biedt hij ook aan /forum/images/graemlins/grin.gif http://cgi.ebay.de/Original-Skoda-Octavia-VRS-CAP-Muetze-Basballcap_W0QQitemZ330001675255QQihZ014QQcategoryZ14777QQcmdZViewItem

Bovenaan Onderaan