Een witte kan niet wolkerig zijn. Alleen metallic kleuren kunnen dat zijn.Heb wel begrepen dat wit inderdaad een moeilijk gevalletje is bij Skoda omdat ze deze kleur niet goed hebben gespoten, een beetje te wolkerig, waardoor als je schade hebt dit wel goed word gespoten en dan kleurverschil hebt omdat het dan egaler zou zijn. Dat wolkerige spuitwerk zie ik overigens ook vaak bij silver.
Deze info heb ik overigens niet van mezelf maar van een schadeherstelbedrijf :-p
Tsja heb de fab1 en de RR1 met de 1,4 motor gehad en tsja het is hier door geen snelheidsmonster maar dat motortje bracht me wel overal waar ik wezen moest.
Maw geen slechte motor maar tov de peus zal ze voor haar gevoel misschien wel wat moeten inleveren...
Maar een proefrit zal voor haar de doorslag geven of ze hier mee kan leven
Hierbij moet gezegd worden dat er tegenwoordig blanke lak over zit, een aantal jaar geleden was dat niet zo.WAT EEN ONZIN ZEG !! Wit zit inderdaad gewoon de zelfde blanke lak over als over de metallic kleur.
Ik voel me gediscrimineerd.
Blanke lak....
Oh PS @Luuk Thijssen wil de RS best overnemen voor de misses maar dan moet er 45% van de prijs af
Deal?
Als eerste termijn prima
"Capslock mode off" aub?WAT EEN ONZIN ZEG !!