Nomaals Parrot 3100

Okki

Donateur
Een aantal van jullie heeft een Parrot 3100 laten inbouwen. Ben benieuwd waar het schermpje gemonteerd is. Moet wel netjes zitten zonder dat je draden ziet. Is het wellicht mogelijk deze in het vakje bovenop het dashboard te plaatsen, onder het klepje? Zie je er niets van.
crazy.gif

Ik heb een radio met blue tooth carkit van vdo gekocht.
Werkt perfect en geen draden wirwar. Vorige radio via marktplaats verkocht.
WDV

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: delahaye</font><hr />

Ik heb een radio met blue tooth carkit van vdo gekocht.
Werkt perfect en geen draden wirwar. Vorige radio via marktplaats verkocht.
WDV

[/ QUOTE ]
Lief dat je dat met ons deelt, maar beantwoordt dat de vraag die gesteld wordt?
koffie.gif

Reizende

Actief lid
Ik heb hem net boven de radio geplaatst in het midden, je ziet een heel klein stukje draad. Bijne net zoals de persoon in de vorige post, alleen dan precies in het midden. Werkt prima en ziet er strak uit.

Erikje

Actief lid
het voordeel van "mijn" oplossing is dat je met beide handen aan het stuur met 1 (lange) vinger de knoppen kunt bedienen. Lekker veilig dus.

Mijn Parrot 3100 is netjes ingebouwd achter het klepje van de asbak.
Je ziet geen draden en je hebt geen kastje bovenop het dashboard. Past precies.
Mijn dealer - VePreda Spijkenisse - heeft het zeer netjes ingebouwd. Microfoon zit aan de binnenverlichting console.
SUPER !
Poppetje gezien, kastje dicht.
cool.gif

Reizende

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Erikje</font><hr />

het voordeel van "mijn" oplossing is dat je met beide handen aan het stuur met 1 (lange) vinger de knoppen kunt bedienen. Lekker veilig dus.

[/ QUOTE ]

Ehm, met alle respect uiteraard, maar lijkt me erg onhandig.. Als je hem zodanig instelt dat 'ie automatisch opneemt heb je dat niet nodig! En om nou met één vinger dat draaiknoppie te bedienen lijkt me een hele klus..

Erikje

Actief lid
valt mee hoor, met voice-dailing (1 druk op de linkerknop) spreek je de te bellen naam in. Veilig en handig. En automatisch opnemen houd ik niet van: ik bepaal zelf wel of ik opneem, zeker als ik in de auto zit!

Okki

Donateur
ZOctavia, heb je daar een fototje van?
Parrot zit dus IN de asbak?
(waar ik normaal allerlei sleutelbossen heb liggen)

Je moet je aanmelden ofzoiets om je foto te zien.
Maar ik weet niet wat ik daar in moet vullen???
Kun je hem uploaden op dit forum??
Alvast bedankt.

ZOctavia, is het schermpje goed leesbaar? Binnenkort krijg ik ook een parrot en vind het een ideale plek!!!

Septavia,

is perfect afleesbaar.
Wellicht een beetje lastig door je telefoonboek bladeren als je in z'n 1 rijdt, maar voor mij is dit de ideale oplossing.

Het helpt je ook van het roken af !
xyxthumbs.gif

ik vind het ook een mooie plek!
maar wat ik graag wil weten; is of het klepje van de asbak dicht kan zonder dat je er hard op moet drukken of zo?

mooi...dan weet ik waar mijn carkit geplaatst moet worden!
wat de boeven niet zien...kunnen ze ook niet willen jatten
shocked.gif

Voor mijn reactie, zie Levensgevaarlijke positie van de Parrot
Onderstaand commentaar heb ik daar opgenomen met als eindoordeel een 2.0!

<font color="red"> "Ik kan je nu al zeggen: Verschrikkelijk onhandige plek!

Ik heb ook de Parrot 3100 en bij mij zit'ie boven de radio. Je moet het apparaat veelvuldig bedienen. Niet allen opnemen en verbinding verbreken maar ook door telefoonboek scrollen, nummer kiezen, etc. Het apparaat heeft dan wel voice control, het display blijft noodzakelijk. Kortom: Qua leesbaarheid én verkeersveiligheid is positie in asbak véél te laag."

</font>

Gelukkig mag iedereen in Nederland zijn mening geven.
Ik ben er erg tevreden mee en het ontsiert mijn dashboard verder niet.
Handsfree bellen in de auto is sowieso niet veiliger dan 'niet handsfree' bellen, is uit onderzoek aangetoond.
Iedereen succes met zijn carkit.
super.gif

Bovenaan Onderaan