Nomaals Parrot 3100

abbie

Nieuw lid
hey,

is echt top in de asbak heb ik ook.
dat ding op je dashboord is zo fout!!!!!!!!! en lelijk.
super echt waar niemand die het ziet.
en roken is slecht voor je.

Volg de Skoda rijder
super.gif

Okki

Donateur
Hallo weer Papagaaien:

Nog even een vraagje: waar zit de microfoon van jullie Parrot? Links aan de raamstijl, of in het midden onder de interieurverlichting, of bij de zonneklep?

Ervaringen ?

EdK

Forumguru
Geen van allen !! Gewoon voor de tellerunit
ideale plek is voor de 250 Km want die rij je toch nooit en is hierdoor ideale plek en ook makkelijk naar toe te brengen zonder veel demontagewerkzaamheden !!

Okki

Donateur
Ja maar, dan loopt er toch een draadje over je dashboard heen?(foto graag hoe het zit)

EdK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Ja maar, dan loopt er toch een draadje over je dsahboard heen (foto?)

[/ QUOTE ]

???????

Nee hoor !! komt tussen stuurhuis en midden console naar boven !! ( welke foto ?? )

DeepHeat

Nieuw lid
Hmm, ik rook, dus voor mij niet de ideale situatie. Kun je overigens nog een beetje opnemen als je in z'n drie zit? Ik heb al last met as aftikken dan... maar dat kan natuurlijk ook mijn onhandigheid zijn.

EdK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: abbie</font><hr />

en roken is slecht voor je.

[/ QUOTE ]

Wie bepaald dat roken slecht is voor mij ??
Wist je dat rookvlees langer meegaat dan gewoon vlees !!

En ik leef maar een keer, dus ik rook , drink , heb sex en eet alles !!

Alles waar TE voorstaat is niet goed zul je bedoelen !!
Behalve sex natuurlijk want dat is zelfs met TEveel ervoor gewoon LEKKER !!

489.gif
489.gif
489.gif

EdK

Forumguru

Mijn vader is 81 en die rookt zijn borreltje nog steeds zonder bril
ahum.gif

[/ QUOTE ]

JOHhhh dat rookt ie slim

EdK

Forumguru

Ja maar, dan loopt er toch een draadje over je dashboard heen?(foto graag hoe het zit)

[/ QUOTE ]
hier beloofde plaatje van me mic

EdK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdK</font><hr />

[/ QUOTE ]
hier beloofde plaatje van me mic

[/ QUOTE ]

sorry hier dus de Microfoon

Okki

Donateur
Hé, die luchtverfrisser heb ik ook, anti-tabaco!

Uh, tsja.....dat draadje en die plek.....vind ik toch minder strak moet ik zeggen (valt op zo'n foto waarschijnlijk meer op dan in het echt)

Maar bedankt voor de foto's......

Okki

Donateur
Vandaag even aan de dealer gevraagd waar zij de micro van de Parrot plaatsen. Kreeg dit fotootje door. Hoop maar dat het niet het beeld van mijn "Minidot" afschermd. Onder in de display zit ook de schakelindicatie.

Moet zeggen dat ik het toch wat minder strak vind dan een micro op de raamstijl links of bij de binnenverlichting in het midden. Is de draad van de micro van de Parrot daar soms niet lang genoeg voor ???

Als het niet anders kan, overweeg ik om toch maar geen carkit in te laten bouwen.

Bijlagen

• 49695-DSC00071.JPG
    49695-DSC00071.JPG
    61 KB · Weergaven: 124

EdK

Forumguru
de lengte is volgens mij gerust wel toerijkend en anders kun je hem altijd oplengen met een verlengkabel met miniplug
Maar mijn reden bij tellers tov raamstijl is de volgende. Bij raamstijl met open raam geeft een boel geruis voor de ander aan de lijn en bij teller is deze beschut !!En het scheelt een boel werk als je hem naar de tellerunit toe legt

De foto die jij laat zien dekt inderdad de maxidot gegevens voor deel af en dat is voor mij reden geweest om hem voor de 250km te plaatsen omdat je dat nooit behaalt in nederland

Okki

Donateur
Vandaag even bij de dealer geweest. DE AUTO IS BINNEN, en ze waren er al mee bezig. Hij wordt toch op de plek gezet die ze aangaven. Ik dacht dat de schakelindicatie van de automaat daar zat, maar dat is alleen bij de maxidot. Links op de raamstijl monteren ze nooit, omdat je dan bij de airbags aan het klieren bent. In het midden bij de binnenspiegel moet je je hoofd weer draaien, plus als de ventilatieroosters een beetje naar boven staan heb je last van ruis.

Inderdaad is de plek bij de tellers toch goed, je praat er namelijk direct in. Kijk, dat zijn nog eens mannen met ervaring.... en ik maar twijfelen!

Microfoon is zeer klein en valt eigenlijk niet of nauwelijks op. Ik ben gerustgesteld!

Foto's volgens, heb wel met de GSM een ruwe foto gemaakt van de auto, afgelopen vrijdag binnen!

Bijlagen

• 49728-hij is er.JPG
    49728-hij is er.JPG
    91,8 KB · Weergaven: 85

EdK

Forumguru
Nette Bak en gefeliciteerd vast en nu die laatste lange dagen nog wachten !!

En net als ik al vertelde is het een ideale plek bij je tellerunit. Krijg ook alleen maar possitieve reacties als ze horen als ik met carkit bel. Men dacht echt dat ik de telefoon in t andje had !!

Dutch4x4

Senior Member
Ik heb 'm ook boven in 't midden en krijg voortdurend klachten over verstaanbaarheid. Maar goed, kan natuurlijk ook aan het feit liggen dat de ST niet echt stil is.
grin.gif

Komt nog bij dat het microfoontje niet blijft plakken aan de hemel en nu een beetje aan de binnenverlichting hangt te bungelen...

Niet echt ideaal dus, moet er eigenlijk iets aan veranderen.

Okki

Donateur
Zie hier de plaats, of het ideaal is weet ik nog niet. Voor inbouw spul gecontroleerd (werkte) bij aflevering ineens 'dood'

Moet van de week nog even terug, of kastje of beeldscherm is 'kaduuk'
407.gif

Gelukkig dus niet zelf ingebouwd, anders heb je daar weer gezeur mee (ja meneertje, zeker verkeerd aangesloten)

Bijlagen

• 50332-Mircro.JPG
    50332-Mircro.JPG
    48,8 KB · Weergaven: 69
Bovenaan Onderaan