Nomaals Parrot 3100

EdK

Forumguru
oeiiiiii wat een maagdelijke 204 kilometers !!
He OKI gefeliciteerd met je nieuwe verhicel en dat je maar veel mooie schadevrije kilometers erbij mag zetten!!
En microfoonplek is een mooie plek toch zo ?? niet dan ??

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Zie hier de plaats, of het ideaal is weet ik nog niet. Voor inbouw spul gecontroleerd (werkte) bij aflevering ineens 'dood'

Moet van de week nog even terug, of kastje of beeldscherm is 'kaduuk'
407.gif

Gelukkig dus niet zelf ingebouwd, anders heb je daar weer gezeur mee (ja meneertje, zeker verkeerd aangesloten)

[/ QUOTE ]

Dit is wel een mooie plaats. Ik heb hem nu bovenaan hangen, maar tis nog niet super. Misschoen hier maar een keer proberen. Zoek ook nog een mooie plek voor het display van mijn 3200.

Okki

Donateur
Vandaag Parrot gerepareerd (regelkastje was 'dood'). Het instellen gaat vanzelf. Alleen stonden sommige namen er dubbel in, kwam omdat namen in telefoongeheugen staan en op de simkaart. Die op de simkaart laten vervallen en opnieuw aanmelden en voila, het werkt. Even onderweg naar huis gebeld, geluid werd (mede door de plaats van de microfoon) als zéér goed ervaren. Hoop er veel plezier van de hebben en scheelt me weer een boete van € 145!

Okki

Donateur
Parrot 3100 werk uitstekend

De Parrot werkt inmiddels uitstekend. Na het opnemen van zgn. keywords (telefoon, huis, gsm e.d.) hoef je geen knop in te drukken. Roep 'telefoon' en de spraakherkenning start. Roep dan de naam die je bij het nummer hebt opgenomen. Zijn er onder één naam meerdere nummers, bijvoorbeeld huis en gsm, dan hoor je 'voorkeur' en dan roep je of 'huis' of 'gsm' of 'werk' (in je telefoon kan je aan de nummers een type koppelen)

Wil je het gesprek beeindigen dan roep je 'ophangen'. Echt handig en het geld meer dan waard. Een echte aanrader!

Geen gezeur meer met type gebonden handsfree kits (heb er dus nog 2 liggen)

Dutch4x4

Senior Member
Re: Parrot 3100 werk uitstekend

Het prettige is dat je niet eens de keywords hoeft te gebruiken die Parrot zelf voorstelt. Van gsm kun je 'mobiel' maken, van huis 'thuis', etc.

Maar de spraakherkenning blijft moeilijk bij een rijdende auto, met name op de snelweg. De Fiesta maakt gewoon te veel lawaai. En de stemopdrachten al rijdend op de snelweg inspreken is ietsje te link...

Bovenaan Onderaan