O2 Combi 2.0 TDI platin grey

Joske

Forumguru
Even mijn eigen topic opgesnord, niet gemakkelijk als je reeds 4577 berichten geplaatst hebt op dit forum :D, om een update toe te voegen die er wel al in september 2013 opzat maar hier nog niet bij stond. Namelijk dat sierstuk voor m'n uitlaat ;)

Het volledige topic met bijhorende zoektocht naar de ideale lengte kan je hier raadplegen:

http://www.skodaforum.nl/forum/i/sierstuk-voor-uitlaat-2-0-tdi.19721/

De foto's van het eindresultaat:

2 cm meer ingekort 3.JPG

Bijlagen

• 2cm meer ingekort 2.JPG
    2cm meer ingekort 2.JPG
    716,8 KB · Weergaven: 23
  • 2cm meer ingekort 4.JPG
    2cm meer ingekort 4.JPG
    879,9 KB · Weergaven: 24

Joske

Forumguru
Bedankt Corné ;)

wil dit topic terug activeren omdat dat hoofd van mij weer vol met leuke ideeën zit betreft een paar upgrades...

(verlaging..) oopz, zei ik dat nu luidop :D
(chipje..) ai, doe ik het weer :deuk:

Maar eerste werk zullen de typeaanduidingen achterop zijn, zag de gefotosoepte foto die @Canon-Eye eens gefabriceerd had voor mij en was weer op slag verkocht! ;)

CDK

Forumguru
Goed bezig! Laat maar weten wanneer, dan kom ik een bakkie doen voor de gezelligheid, maken we er een minimeet van ;)

Joske

Forumguru
dat is van contentement (=vrij vertaald uit Vlaams dialect: gelukkig zijn) @VWim

je moest hem vorige zomer eens gehoord hebben toen hij net zijn KW STreet Comfort kit had! Dan dacht ik ook dat hij vertegenwoordiger van KW geworden was! :maakmegek:

Joske

Forumguru
Deze morgen iets vreemd moeten vaststellen... doe ik de garagepoort open en wat ligt daar op de grond? een heleboel lettertjes aan de achterkant van mijn auto, zilverkleurige en ook 1 rood exemplaartje. :pieker:

foto.JPG

ertromp

Forumguru
Ik zie al vorderingen in je projecten!
Wat ik nog mis in je to do lijst is de Led verlichting en de interieur/instap verlichting. Allemaal ideeën die je zelf aanzwengelt hier ;)

Joske

Forumguru
@ertromp

I know... ben een twijfelaar é ;)

Voordeel is ook: als eerst iemand anders het doet is heb ik er meer vertrouwen in om er zelf aan te beginnen :D

Bovenaan Onderaan