O2 Combi 2.0 TDI platin grey

EdK

Forumguru
@Desperado @Joske wel daar word het respect voor de medeforumleden weer te grabbel gegooid, en dwars tegen de forumregels in.................. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, hbfijsiwbjhsbvkjsznkjdjhWBRGIUERGKJ FRKJS

Joske

Forumguru
ja.. wou eens oefenen op de O2, daar kreeg ik ze direct los, maarja, zoals je kan zien ze terug verkeerd gemonteerd blijkbaar..

....

zet ik bewust mijn brievenbus niet op de foto.. al gelijk commentaar van Ed :tongue: :tongue:

EdK

Forumguru
zet ik bewust mijn brievenbus niet op de foto.. al gelijk commentaar van Ed :tongue: :tongue:

Commentaar ???? man ik waarschuw u alleen maar, als je ze zo had aangezet die wissers dan had u lakschade kunnen hebben...........
Enne je hebt die gore brievenbus mooi weten te verstoppen achter die mooie Skoda, kan niet anders zeggen.....:deuk::dankje::bloemen:

Michelv.

Forumguru
Mijn eerste gedachte; Heb je blokken tussen de veren gezet, hij staat wel erg hoog op zijn pootjes zo :deuk::deuk:

Joske

Forumguru
Ergens in mei-juni normaal gesproken. Probleem is dat Mark al heel wat zaterdagen volgeboekt heeft staan.. Plus ik moet weekend vrij hebben natuurlijk ;).

Zal je datum via pb doorspelen Corné, dan kan je zien of je kan langskomen ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
*zucht*

is blijkbaar besmettelijk.. die brievenbus-moet-geverfd-worden-bemoeizucht :D

voor eens en voor altijd: het is een ARDUINEN brievenbus en moet dus NIET geschilderd worden!

tssss.. en dan mij gekke Belg noemen...

Bovenaan Onderaan