O2 Combi 2.0 TDI platin grey

Joske

Forumguru
Mwah weet ik niet, als het werkelijk zo'n wondermiddel zou zijn was er natuurlijk al lang een handel opgezet :tongue:
die handel is er dan ook..

Googel het maar eens een keertje

enneuh.. de rest van die discussie over dat WB detailgedoe voer je maar in het carcleaningtopic hoor :tongue:

;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Zo vandaag was het eindelijk zo ver!

De geplande verlaging dmv een Eibach Pro Set heeft eindelijk plaatsgevonden! :D

's morgensvroeg om 6u al de baan op richting Breda, gemakkelijk ifv eventuele files en dan kan ik op mijn gemakje rijden. Daar aangekomen stond er een andere prachtige blinkende bolide reeds te wachten.. de S2 van Corné! :D

Waar ik trouwens (terwijl Mark @Antera aan het zwoegen was met de veren (totaal niet eigenlijk, ging als een fluitje van een cent :D )) eens mocht meerijden nadat de demping van Corné zijn set op de hardste stand geplaatst was. Wauw, wat een comfort met 20 inch en een verlaging! Drempels tegen 50 - 60 km/u was geen enkel probleem! En die V6 sleurt er toch hard aan hoor!

Dan de eigenlijke verlaging van de O2, ging heel vlot op de bouten van 1 velg na.. die waren duidelijk niet op moment vastgezet geweest. Daar heeft Mark serieus moeten aan sleuren.
Het resultaat mag er echt wel wezen en Mark werkt serieus vlot door, gaat bijzonder eenvoudig voor hem, duidelijk niet de eerste keer :D.

Dan werd de wagen buiten gereden en het adres van de uitlijner keurig ingesteld door Mark, een kwartiertje later stond ik bij de uitlijner. Wat een supervriendelijke en secure kerel zeg :jaja: , nam rustig zijn tijd voor alles en legde me iets uit als ik er naar vroeg. Echte topservice!
Deze zette trouwens mijn banden direct op 2,4 bar, is beter voor het verbruik zegt ie, ben benieuwd ;).

De rit naar huis was super.. ik heb zelfs het idee dat de wagen zachter rijdt dan voorheen. (bizar toch?)
Natuurlijk na wat km's gereden te hebben en zeker te zijn dat alles in orde was even een klaverblad opgezocht om eens te zien wat het resultaat van de verlaging was... :thumbsup: zo dus!

En ja, plaatjes bij het praatje uiteraard:

voor de verlaging (1 uit het archief ;) gisteren dus )

foto13d.JPG

na het plaatsen van de verlaging:

foto 13.JPG

foto 13a.JPG

Bij de uitlijner: (alvorens uit te lijnen, een beetje uitspoor maar viel eigenlijk best mee)

foto 13b.JPG

bij thuiskomst verrast over het verbruik van de wagen:

foto 13c.JPG

Bovenaan Onderaan