O2 Combi 2.0 TDI platin grey

Blackokkie2

Forumguru
Mooi dat het alweer iets beter gaat. En de schade aan de auto, het is jammer van de airbags, want verder zou de schade nog best mee kunnen vallen.

Antera

Donateur
Heb je vanmorgen ook al gesproken. Bij deze ook langs deze weg hoop dat je weer snel buiten bent. De auto tja dat word vrees ik ook een Total . airbags brengen hoge kosten me zich mee en de vreemde hoek maar wie weet. Eerst jezelf maar en begreep dat de kids gelukkig niks hebben en dan zien we wel weer verder

Joske

Forumguru
Samengevat zoals Corné zegt..

Reed 70 waar ik dat mocht op een voorrangsbaan en persoon negeerde stopbord en kwam tegen hoge snelheid (blijkbaar) de baan op. Ik ben nog vol in de remmen gegaan maar mocht niet baten. Airbags af, gordelspanners geactiveerd etc.

turboturbo

Forumguru
Wow, 70 en wie weet hoe hard die ander. Dat zijn geen kinderachtige krachten die daar speelden!

Hoe is het nu met je qua letsel?

Joske

Forumguru
eigenlijk nog altijd niet zo goed.. de CT scan enzo was uiteindelijk wel goed. Maar ik heb nog steeds pijn in mijn borst en maag. Mijn nek begint ook pijn te doen. Op den duur begin je van alles aan dat ongeval te linken natuurlijk.. Dus ja, eerst zorgen dat het tussen mijn oren goed zit en me terug lekker in mijn vel voel en dan zien wat er van lichamelijke klachten overblijft ;)

turboturbo

Forumguru
Ja dat zal een heftige klap zijn geweest.
Vraag me altijd af of je iets merkt van zo'n airbag op het moment zelf. (Ik bedoel als in: bewust meemaken, op dat moment?)

Heb je überhaupt nog herinneringen? (Heb zelf 3 jaar geleden een flink scooter ongeluk gehad, waarbij tot ongeveer 1 minuut vóór de klap ik niks meer kan herinneren (en tot een halve dag erna, toen ik wakker werd op de trauma))

CT is in orde, toch een hoop kneuzingen dan? Daar kan je nog wel even goed last van houden (m.n. ribben - ze zeggen dat gekneusde meer pijn doen dan gebroken)

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
70km/h en dan 1 van rechts die er opduikt brrrrr dan komen er idd flinke krachten op je lichaam af....., het verbaast me overigens hoe 'goed' de O2 er vanaf lijkt te zijn gekomen qua zicht, maar die airbags drijven de kosten wel op.

Joske

Forumguru
Ik heb idd wel wat kneuzingen ja.. die meer en meer kleur beginnen te krijgen :)

Ik heb alles zeer goed meegemaakt, heb zelf mijn kinderen nog uit de auto gesleurd en over een omheining geplaatst overkant van de baan. De politie zelf gebeld en een urgentiearts gevraagd, bij aankomen van de MUG.. tja, dan ging het licht uit bij mij. Adrenaline uitgewerkt zeker?

Pff jullie hebben echt geluk gehad . Blij dat je er nu zelf over kan praten . Geniet nog maar even van je ziektewet daagjes , rustig aan dan komt alles goed .

Ridley

Forumguru
Vrijdagavond nog een Evo met 80-90 frontaal op een eik zien klappen (6 meter van waar ik stond) en die rallymannen zitten echt goed ingesnoerd, maar kwamen toch dizzy de auto uit.

turboturbo

Forumguru
Adrenaline uitgewerkt zeker?
Denk het! Immers heb je dan alles gedaan wat je moest doen. Het lichaam kan wel effe voort op adrenaline, maar de shock vraagt toch zijn tol op een gegeven moment! Je was in goede handen dus je kon je ook laten gaan...

Joske

Forumguru
Denk het! Immers heb je dan alles gedaan wat je moest doen. Het lichaam kan wel effe voort op adrenaline, maar de shock vraagt toch zijn tol op een gegeven moment! Je was in goede handen dus je kon je ook laten gaan...
wel idd, ik denk dat het idd zo gegaan is!

goede analyse :thumbsup:

Joske

Forumguru
ik hoop het! *fingers crossed*
fingerscrossed_80-40x40.png

Bovenaan Onderaan