O2 combi 2010 Trekhaak zonder hulpveren

Falcon

Donateur
@skodaboy: De 4x4 uitvoering heeft andere veren en staat hoger op de poten. Vind ik persoonlijk niet te vergelijken.

Maar voor iedereen.. bestel de Octavia gewoon eerst even zonder en kijk of jij het nodig vind om ze te bestellen.

Mistraller

Senior Member
Ik kreeg vandaag de bevestiging van de dealer dat er inderdaad een andere haak geleverd kan worden, voor dezelfde prijs. Ik ga dus toch nog even kijken of ik de hulpveren uit het leasecontract kan halen.

Mistraller

Senior Member
ZO, dat is gebeurd, leasemij, werkgever, dealer, allemaal accoord. De hulpveren worden niet meegeleverd, en er wordt een bosal haak gemonteerd ipv de eerder bestelde westfalia. Kabelboom (en de totaalprijs) blijft gelijk. Mocht ik achteraf toch echt hulpveren willen, kan ik ze altijd nog achteraf bij laten plaatsen. Zodra hij geleverd wordt (eind mei, medio juni) zal ik uiteraard ervaringen posten. Ik ben overigens geen caravantrekker, wij hebben de haak voor een verdwaalde aanhanger af en toe, en de fietsendrager.

cilo

Nieuw lid
Gat in bumper valt mee. Volgens mij 8 cm vanaf de onderkant bumper. Gat is net zo groot als het gedeelte van de trekhaak wat erdoor heen steekt. De stekkerdoos komt er voor. En alleen de voorste bout van de kogel is zichtbaar. De achterste zit achter de bumper.

Ben toch eigenlijk zeer benieuwd hoe het er uit zien, zijn er misschien foto's van?
Sta zelf op het punt om een trekhaak te laten monteren en mijn voorkeur gaat toch uit naar de westfalia ivm de kogeldruk (max 100kg tegen 75kg van de bosal), ga de trekhaak voral gebruiken voor de fietsendrager met daarop twee sparta ion's (samen toch al gauw een 60kg).

Bovenaan Onderaan