Ik rij prive een auto met deze klachten. Het is ik tegen een dealer die geen thuis geeft en een tuner die het niet 100% op kan lossen (in mijn geval tenminste) of de vingers er niet verder aan wil branden. Wellicht met het laatste type koppeling, maar ga ik die gok aan? Als het een 100% is voor een langdurige oplossing is het het overwegen waard. Maar deze garantie gewft TVS niet. Zo verkopen is ook geen optie. Stuck between a rock and a hard case dus.
Heb de tuning uit laten voeren om dit probleem te verhelpen omdat men aangaf dat dit de oplossing was. Echter is het bij probleem verminderen gebleven. Zelfs nog andere SW aanpassingen gedaan die het eerlijk gezegd niet beter hebben gemaakt op de langere termijn, eerder slechter. Rare geluiden, schakelen wat een beetje sticky gaat, schokkerig van 3 naar 2 en 1. Soms echt een naar geluid met schakelen bij langer doortrekken....etc
Als dit een leaseauto was geweest had men (de LM) hem echt terug gekregen. Ik denk dat een leaserijder via een LM een sterkere positie heeft dan prive bestuurder...gebruik dit in je voordeel!