B.Stuurder
Forumguru
aparte velg inderdaad.
Zo verkeerd vind ik die vier koplampen niet...
Ik wil nu weleens weten wanneer 'ie komt; we willen gaan bestellen!
15 maart 2013 werden ze beide in NL geïntroduceerd door PON.Ik had begrepen rond week 8
Vandaag de Leon facelift gepresenteerd welke in februari 2013 geïntroduceerd werd.
De huidige Octavia werd in datzelfde jaar vier maanden later geïntroduceerd, dus dan kan het niet lang duren dat ook hiervan de FL gepresenteerd wordt lijkt mij...
Zal waarschijnlijk pas verkrijgbaar zijn rond maart 2017, denk ik.Het is even wennen inderdaad. Vooralsnog vind ik het niet verkeerd. Ik ben benieuwd of ik al een facelift geleverd zou krijgen (half december gepland)?
Ik zal je uit de droom helpen. Kortingen gaan allemaal rechtstreeks richting de leasemaatschappij (die dat gebruikt voor een scherpe offerte). Je betaald gewoon bijtelling over de cataloguswaarde + opties. Ook al koopt de leasemaatschappij die auto voor 1 euro.das mooi want ik zit een beetje tegen een leasewagen aan te hikken gezien ik steeds meer projectkilometers maak... met een beetje geluk kan ik dan het huidige model nog net pakken met een hoop opties/korting gezien het model eruit gaat...
E-klasse wannabe. Jammer, de uitvoering zoals hij was, was meer dan geslaagd. Vind de voorkant geen gezicht meer. De binnenkant is dan wel weer goed gelukt.