O3 Combi ontbrekende accesoires?

• Onderwerp starter Deleted member 24009
  • Startdatum
D

Deleted member 24009

Sinds een paar weken de O3 Combi Ambition Businessline met Plus pakket en volwaardig reservewiel in bezit en dan krijg je van die momenten dat je denkt: "he, dat staat in het boekje maar heb ik niet in de auto?".
Ik heb hierover wel een topic gevonden maar die is niet heel recent, vandaar (weer) een nieuw topic.
Concreet de volgende vragen:
- in de voorportieren zitten reflectoren, ik had verwacht dat dat lampjes zouden zijn.Of is dat pas in een luxere versie het geval (ook daarover wel een wat een ouder topic gevonden, maar toch)
- afvalbakjes in voorportieren: ik heb er 1?
- opbergvak onder passagiersstoel: heb ik niet, maar zou ik wel verwachten? Terecht? Ik heb overigens geen elektr. stoelen. In mijn vorige auto (Scenic) had ik meer vakjes dan spullen, dat mis ik nu toch wel een beetje,dus ieder vakje is meegenomen :-)

Alvast bedankt weer!

Lampjes idd bij de Elegance en extra opbergvak is optie. Afvalbak geen idee; die waren door de vorige eigenaar denk ik weggegooid. Mij zouden ze ook in de weg zitten overigens dus ik mis ze niet ;)

Reservewiel idd ook optie; standaard is een reparatiekit met compressor

D

Deleted member 24009

Dank voor de reactie maar ben zie ik niet specifiek genoeg geweest. Het is een nieuwe auto geleverd 13-1-17. Dus de vorige eigenaar kan de bakjes niet weg hebben gegooid :D

B.Stuurder

Forumguru
Klopt. Style Business is de top uitrusting en er zitten geen lampjes in de deuren, 1 prullebakje slechts en geen vakje onder de passagiessstoel. Alleen een heel kleine ruimte voor een veiligheidsvest onder de bestuurdersstoel (sportstoelen hier)
Verder geen gevarendriehoek, lampenset of eerste hulpkit zoals bij Renault. Wel een vak in het dashboard aan de bestuurderszijde, dat miste ik dan weer in de Renault.

Auto geleverd 3-1-17

D

Deleted member 24009

Bijzonder...een gevarendriehoek, ehbo setje en lampjes heb ik dan weer wel...

B.Stuurder

Forumguru
Ik zal eens vragen. Al ben ik dik tevreden met mijn dealer, hij heeft veel moeite gedaan voor mij en een aantal zaken zelfs belangeloos. Echt top!

Antera

Donateur
Het boekje laat veel meer zien dan je hebt. Het boekje is voor alle autos met daarin alle opties. Het word mede bepaald welk pakket je hebt besteld of hoe vrijgevig de dealer is.

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb een auto met daarin alle opties, en dan nog wat. Maar geen gevarendriehoek. Ben je niet verplicht deze te hebben trouwens ?

Canon-Eye

Forumguru
Ben je niet verplicht deze te hebben trouwens ?
Vroeger wel. Maar toen waren de alarmknipperlichten nog niet verplicht, en die zie je van veel grotere afstand.

Desondanks heb ik er ook altijd wel eentje achterin liggen. Voor als je net na een onoverzichtelijke bocht stilvalt is dat toch een handige extra.

B.Stuurder

Forumguru
Ik vind dat prullebakje wel handig, ik gebruik het echt bijna dagelijks. Geen losse troep meer in het portiervak en naar buiten gooien deed ik toch al nooit maar voor sommigen is dit misschien een aardige hint om daar mee te stoppen

EdK

Forumguru
voor sommigen is dit misschien een aardige hint om daar mee te stoppen
Ach en anders ben je een keer de pineut bij meneer agent en betaal je een ruime 250 eurie....
Jaartje of 5 terug hiermee te maken gehad, gooide 1 uitgekouwd partje manderijn weg ( rest in beker in portier ) omdat deze bitter was ( reflex ) en tsja meneer agent reed net achter mij met zijn lieftallige collega in opleiding.
Het is dat meneer agent het niet in verhouding vond staan met het ene partje en dat ik na 15 min weer mocht doorrijden , maar ze benne duur die boete's voor het uit raam gooien van afval

Rallye

Forumguru
Ik heb mijn gevarendriehoek sinds 1993 steeds meegenomen naar de volgende auto. Ik heb bij geen enkele nieuwe auto ooit een nieuwe gevarendriehoek gekregen - noch verwacht......

sandurtjuh

Forumguru
Ik heb van de dealer zo'n safetypakket gekregen (gevarendriehoek, hesjes, ehbo, e.d.), vuilnisbakje, opgelegde letters op de kentekenplaat. Weet niet of het standaard is of service, maar vond het wel leuk.

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb mijn gevarendriehoek sinds 1993 steeds meegenomen naar de volgende auto. Ik heb bij geen enkele nieuwe auto ooit een nieuwe gevarendriehoek gekregen - noch verwacht......
Ik heb m niet meegenomen omdat ik er wel 1 verwachtte, ik heb wel altijd een pakket gekregen, maar het is ook geen drama.

sandurtjuh

Forumguru
Opgelegde letters op de kentekenplaat heb ik ook gekregen, maar is niet gratis! Normaal kost dit €45,-
Dan is het netjes van de dealert, net als de overige dingen, aangezien ik nergens om had gevraagd. Hij zei, het hoort er gewoon op, je kunt niet met 'normale' letters hierop rijden :maakmegek:

Bovenaan Onderaan