O3 Combi ontbrekende accesoires?

• Onderwerp starter Deleted member 24009
  • Startdatum

Skoda-MAN

Forumguru
Dit was mijn afleverpakket:

§ Kosten rijklaarmaken volgens fabrieksopgaaf per model
§ Verwijderingsbijdrage
§ Kentekenleges deel 1a en 1b
§ Auto compleet gepoetst incl. waxoyl met 3 jr. glans garantie
§ Comfort pakket ( volle tank, mattenset, lampenset, lakstift)
§ Veiligheidspakket ( veiligheidshesje 5 stuks, lifehammer, verbanddoos, brandblusser)
§ Luxe kentekenplaten met opgelegde letters
§ Aflevering op door de klant gewenste locatie binnen Nederland
§ Cadeau bij aflevering

octavia-gek

Actief lid
Beste Plaats voor een liefhebber is het plafond
dat is de enigste plek waar jij altijd bij kunt komen als je ondersteboven in je gordels hangt en geen 1 andere plek.
ik heb het zelf ervaren via een kantelsimulatoren dat werdt zelfs gedemonstreerd door Lifehammer Evolution zelf en onbegrijpelijk dat ze dat niet in hun montage handleiding vermelden, je komt echt nergens anders bij.

octavia-gek

Actief lid
je heb altijd nog 2 zijkanten over naast je panoramadak, tussen je binnenverlichting en je handvat, bij jou je zonnebrilhouder.
daar kan iedereen bij zowel voor als achterin

octavia-gek

Actief lid
Let hierbij wel even op dat er geen airbags in hun werking worden gehinderd.
Anders kon een Life Hammer wel eens veranderen in een Death Hammer...
Net voor je binnenverlichting zit geen airbag, dat is het probleem niet en gordijnairbag komen naar beneden en niet naar je toe.
ik heb er geen foto van
ik heb ze zelfs helemaal niet in de auto. ik heb ze keurig terug gegeven aan de dealer.
ik vind het gewoon sieraad in de auto.
maar als je ze hebt doet het dan goed.

B.Stuurder

Forumguru
Net voor je binnenverlichting zit geen airbag, dat is het probleem niet en gordijnairbag komen naar beneden en niet naar je toe.
ik heb er geen foto van
ik heb ze zelfs helemaal niet in de auto. ik heb ze keurig terug gegeven aan de dealer.
ik vind het gewoon sieraad in de auto.
maar als je ze hebt doet het dan goed.
Hmja, wat als je een ongeval krijgt, je staat nog rechtop maar je auto staat in brand en je gordel wil niet los. Ga je dan je gordel doorkauwen?

octavia-gek

Actief lid
Hmja, wat als je een ongeval krijgt, je staat nog rechtop maar je auto staat in brand en je gordel wil niet los. Ga je dan je gordel doorkauwen?
je ziet je lifehammer en je kan er niet bijkomen, kan je hem als nog doorkauwen
ik bedoel er mee, als je het doet doet het dan goed

B.Stuurder

Forumguru
Ik ben er niet van overtuigd dat wanneer je de hamer ter hoogte van je zitting, bijna er tegenaan, dus niet ín de portierbak, hebt bevestigd, dat je er dan altijd bij kunt. Ook als je in je gordel hangt, voor mijn part onder water. Dan zul je hem waarschijnlijk per ongeluk nog raken. Als ik hem aan mijn plafond zou moeten bevestigen, dan raak ik hem met mijn hoofd.
Ik hoop alleen nooit uit te vinden wie er gelijk heeft. :nailbiting:

D

Deleted member 24009

Misschien mis ik iets, maar bij je portierbak kan je toch altijd komen wat reikwijdte betreft? Of je nou ondersteboven hangt of niet.

octavia-gek

Actief lid
Ik ben er niet van overtuigd dat wanneer je de hamer ter hoogte van je zitting, bijna er tegenaan, dus niet ín de portierbak, hebt bevestigd, dat je er dan altijd bij kunt. Ook als je in je gordel hangt, voor mijn part onder water. Dan zul je hem waarschijnlijk per ongeluk nog raken. Als ik hem aan mijn plafond zou moeten bevestigen, dan raak ik hem met mijn hoofd.
Ik hoop alleen nooit uit te vinden wie er gelijk heeft. :nailbiting:
ik heb in een simulator gezeten en gehangen.
ik kan zeggen, de portiersbakken en de vloer zijn opeens heel ver weg.
je orientatie is totaal anders als je op zijn kop hang en dan kijk je automatisch naar beneden en dat is je dak opeens de vloer

Bovenaan Onderaan