O3 Interieurverlichting Elegance BL

thekawa

Forumguru
heeft iemand fotos gevonden of kan ze zelf maken van de interieur verlichting van een octavia 3 Elegance BL (lijst bij schemer/donker). Ik lees dat deze LED-verlichting heeft. Nou weet ik hoe dat in een Golf eruit ziet met LED en mooie verlichting op de knoppen op dash en DSG, leds onderin de spiegel, en verlichting in de deurinlegstijlen. Skoda maakt meestal alles groen, maar ben bang dat dit erg overheerst... Zit er ook verlichting in de deurinlegstijlen?

Noord26

Forumguru
Nou de sfeerverlichting zoals standaard aanwezig in onze SuperB is geen groen. De verlichting onderin de spiegel, bij de handgrepen zijn allemaal gewoon witte led's. Voetenverlichting is geel/wit, vermoed normale halogeenlampjes. Roosterverlichting en de knoppen op het stuur/middenconsole zijn wel lichtjes groen.

thakawa

Nieuw lid
Nou de sfeerverlichting zoals standaard aanwezig in onze SuperB is geen groen. De verlichting onderin de spiegel, bij de handgrepen zijn allemaal gewoon witte led's. Voetenverlichting is geel/wit, vermoed normale halogeenlampjes. Roosterverlichting en de knoppen op het stuur/middenconsole zijn wel lichtjes groen.

@noord26. Check ik bedoelde ook niet dat die leds groen branden :) ik neem ook aan als ze led interieur verlichting zeggen dat dit idd wit licht is (voeten, leeslampjes etc). Bedoelde meer dat alle knoppen en sfeerlicht bij mn vw6 rood/wit was en meen wv7 ook. Bij skoda is dat meestal op de knoppen etc groen. Een 02 had dit meen ik ook op de knoppe van de navi etc?

Daarom was ik heel benieuwd of iemand een foto kon maken van het dash /interieur in het 'donker'.

btw weet iemand ook het volgende;
- zit er licht onder de buitenspiegels? en is dat LED bij de elegance?
- zit er bij de elegance dan ook LED bij de nummerplaat?
- zit er led in de portierinleg (superb idd wel gezien, maar ook 03?)

tha a

Senior Member
heeft de elegance businessline nu ook achterin voetenruimte verlichting? Kan iemand dat bevestigen?

Herman Janssens

Senior Member
heeft de elegance businessline nu ook achterin voetenruimte verlichting? Kan iemand dat bevestigen?

Ik vermoed van wel. In Vlaanderen zit dat in het Style pack als ' voetverlichting voor- en achteraan'. Ik vermoed dus dat het wel in de BussinessLineformule in Nederland zit.

Led sfeerverlichting binnen is wit (2 ledjes naast de leeslampjes, en bij de handgrepen)
Voetenruimte licht is witgeel, en de intensiteit is regelbaar, zit zowel voor- als achterin.
Licht in de spiegel is geen led maar normaal witgeel licht.

Geen rare kleuren dus :)

Ik heb er nog geen fotos van kunnen maken, en dat gaat me de komende week ook niet lukken ben ik bang.

CDK

Forumguru
diffuus licht bij een Skoda wil zeggen: inimini led lampjes die vanuit de lichtunit in de hemel bekleding op de (dsg)pook schijnen en achter de portiergrepen zitten, zodat die verlicht zijn in het donker, je ziet het als het donker is, het ziet er chique uit en is zeker niet hinderlijk

Excuus, net ff een eindje gereden en ik kon alleen ledjes in het plafond ontdekken, niet in de deuren/handgrepen. Dus...

Bovenaan Onderaan