O3 Interieurverlichting Elegance BL

Joske

Forumguru
Wauw, vind het ook wel knap. Het gegeven "voetverlichting" is me wel helemaal nieuw, wist niet eens dat het bestond.. :bloos:

Onlangs nog maar ontdekt dat er lampjes in mijn zijspiegels zitten, dat vond ik al wauw :D

CDK

Forumguru
haha ja het moet een beetje premium gevoel uitstralen denk ik, dat lukt aardig hoor, want mijn passagiers valt het altijd op 's avonds, het is in maxidot te dimmen

@Corné vreemd, ben toch echt niet bijziend (althans, had m'n lenzen in!) en het was donker. Zal er nog eens naar kijken als het weer een keer donker is.

CDK

Forumguru
@Pimiento,staat je lichtschakelaar op automaat?

@Joske, nee het is een goed uitgevoerde budget auto, ben daar vandaag nog door mijn 'VRIEND' op gewezen :)

Mik19

Lid
Gent's Welke uitvoering heeft nu de voetverlichting en verlichting bij de handgrepen. Zover ik heb kunnen ervaren heb ik alleen de verlichting in de spiegels.

@Corné yep, volautomatisch!

Mooi trouwens dat je kunt kiezen of je de buitenverlichting vroeg of laat in kunt laten schakelen. Hij gaat nu bij zware bewolking en inzettende schemering al aan. Waarschijnlijk dus ook bij mist. Lekker, hoef ik hem niet meer handmatig in te schakelen.:thumbsup:

Niels

Actief lid
Ik neem aan dat de voetruimteverlichting en de verlichting bij de handgrepen (indien aanwezig ;)) alleen gaat branden als de binnenverlichting brandt, dus bij het verlaten van de auto en/of het ontgrendelen?
Ben zelf ook wel benieuwd of dit op de EBL zit of niet.

CDK

Forumguru
@Niels, nee dat is niet het geval, als het er op zit moet het branden onder het rijden icm met je dimlicht......

Joske

Forumguru
@Pimiento,staat je lichtschakelaar op automaat?

@Joske, nee het is een goed uitgevoerde budget auto, ben daar vandaag nog door mijn 'VRIEND' op gewezen :)

Ja we mogen hem enkel nog "vriend" noemen Corné, al de andere persoonlijkheden mogen we niet meer noemen :tongue:

(ifv forum/topic vervuiling) ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Mik19

Lid
Ik ben gisteravond laat en dus donker terug gekomen en het enige wat ik kon ontdekken is de verlichting (LED) in het plafond en bij het uitstappen de verlichting bij de buitenspiegels, dus geen verlichting bij de voeten en bij de handgrepen.

CDK

Forumguru
@Mik19, dan is de diffuse ledverlichting bij de O3 anders als bij de S2, jammer!

CDK

Forumguru
ja is idd zonde, je kan nog wel in het menu van je maxidot onder licht & zicht even checken of er voetverlichting bij staat

Joske

Forumguru
Even de dealer contacteren? Mijn DRL zaten ook op de wagen maar waren ook niet geactiveerd of zichtbaar in maxidot. De dealer heeft ze toen kosteloos even geactiveerd en dan stond de optie wel in maxidot (af/aan). Maar dan moeten de lampjes in kwestie natuurlijk wel reeds aanwezig zijn in het voetcompartiment..

Bovenaan Onderaan