Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
haha ja het moet een beetje premium gevoel uitstralen denk ik, dat lukt aardig hoor, want mijn passagiers valt het altijd op 's avonds, het is in maxidot te dimmen
@Corné vreemd, ben toch echt niet bijziend (althans, had m'n lenzen in!) en het was donker. Zal er nog eens naar kijken als het weer een keer donker is.
Gent's Welke uitvoering heeft nu de voetverlichting en verlichting bij de handgrepen. Zover ik heb kunnen ervaren heb ik alleen de verlichting in de spiegels.
Mooi trouwens dat je kunt kiezen of je de buitenverlichting vroeg of laat in kunt laten schakelen. Hij gaat nu bij zware bewolking en inzettende schemering al aan. Waarschijnlijk dus ook bij mist. Lekker, hoef ik hem niet meer handmatig in te schakelen.
Ik neem aan dat de voetruimteverlichting en de verlichting bij de handgrepen (indien aanwezig ) alleen gaat branden als de binnenverlichting brandt, dus bij het verlaten van de auto en/of het ontgrendelen?
Ben zelf ook wel benieuwd of dit op de EBL zit of niet.
Ik ben gisteravond laat en dus donker terug gekomen en het enige wat ik kon ontdekken is de verlichting (LED) in het plafond en bij het uitstappen de verlichting bij de buitenspiegels, dus geen verlichting bij de voeten en bij de handgrepen.
Even de dealer contacteren? Mijn DRL zaten ook op de wagen maar waren ook niet geactiveerd of zichtbaar in maxidot. De dealer heeft ze toen kosteloos even geactiveerd en dan stond de optie wel in maxidot (af/aan). Maar dan moeten de lampjes in kwestie natuurlijk wel reeds aanwezig zijn in het voetcompartiment..
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.