gio92
Lid
Beste forum leden,
Ik volg het forum nu al een tijdje, en zoveel informatie gevonden, top!
Ik heb wel af en toe het idee dat ik zo een beetje de enige ben die deze auto privé gaat kopen. Ik lees veel over lease, bijtelling etc. Zijn er dan zo weinig mensen die deze auto prive kopen of lijkt dat maar zo? Lijkt soms wel of het een hele rare keuze is terwijl de auto op alle facetten gewoon het beste bij ons gezin past. Helaas hebben wij geen baan met leaseauto en aangzien wij het geld hiervoor maar 1x kunnen uitgeven willen we het goed doen en een goede keuze maken.
Vandaag bij de dealer geweest voor de Elegance Businessline uitvoering. Als volgt samengesteld:
- alles van deze uitvoering w.o. Xenon AFS, Canton, Columbus, kessy etc.
- 1.4 Tsi DSG
- metallic (waaschijnlijk de brilliant silver)
- stoffen bekleding (nog aan het twijfelen over alcantara maar weet nog niet of het de meerprijs waard is)
- panoramadak
- elektrisch verstelbare stoelen
- dab
- adaptive cruise control incl front assist
- lane assist
- drive mode
- optical camera parkeerhulp
- sunset ramen
- schakelpaddles
- lederen achterkant voorstoelen (bij stof)
- reservewiel
- bagagepakket
- functiepakket
Denken jullie dat dit een ok keuze is? We willen er de komende 5-6 jaar zeker weer mee gaan rijden. Of zouden jullie andere zaken adviseren? We maken graag gebruik van alle wijsheid hier :-)
Alvast bedank!
Ik volg het forum nu al een tijdje, en zoveel informatie gevonden, top!
Ik heb wel af en toe het idee dat ik zo een beetje de enige ben die deze auto privé gaat kopen. Ik lees veel over lease, bijtelling etc. Zijn er dan zo weinig mensen die deze auto prive kopen of lijkt dat maar zo? Lijkt soms wel of het een hele rare keuze is terwijl de auto op alle facetten gewoon het beste bij ons gezin past. Helaas hebben wij geen baan met leaseauto en aangzien wij het geld hiervoor maar 1x kunnen uitgeven willen we het goed doen en een goede keuze maken.
Vandaag bij de dealer geweest voor de Elegance Businessline uitvoering. Als volgt samengesteld:
- alles van deze uitvoering w.o. Xenon AFS, Canton, Columbus, kessy etc.
- 1.4 Tsi DSG
- metallic (waaschijnlijk de brilliant silver)
- stoffen bekleding (nog aan het twijfelen over alcantara maar weet nog niet of het de meerprijs waard is)
- panoramadak
- elektrisch verstelbare stoelen
- dab
- adaptive cruise control incl front assist
- lane assist
- drive mode
- optical camera parkeerhulp
- sunset ramen
- schakelpaddles
- lederen achterkant voorstoelen (bij stof)
- reservewiel
- bagagepakket
- functiepakket
Denken jullie dat dit een ok keuze is? We willen er de komende 5-6 jaar zeker weer mee gaan rijden. Of zouden jullie andere zaken adviseren? We maken graag gebruik van alle wijsheid hier :-)
Alvast bedank!
Laatst bewerkt: