Fean
Forumguru
Beste allemaal, toevallig dat ik sinds afgelopen week, ook als privé rijder, naar de nieuwe Octavia aan het kijken ben.
Ik wilde, zoals sommigen hier op het forum ook nooit nieuw kopen, maar ben erg gecharmeerd van de auto en vind 2e hand niet wat ik wil nl. de 1.4 motor, niet de standaard velgen (vind de 18inch Golus er super bij staan) en het liefst de business elegance.
Daarover gesproken als ik op de skoda site zelf ga samenstellen valt me op dat de dynamic bekleding bijvoorbeeld bij de elegance € 700,- extra kost en bij de elegance bus. "maar" € 350,-. Daarnaast (en please correct me if I'm wrong) zit er op de elegance bus. standaard veel meer opties (parkeersensoren ook voor, verwarmde stoelen, Kessey, Xenon) dan op de elegance. Qua prijs kom ik dan zelfs nog lager uit (vreemd of niet?).
anyhow, dit is wat ik zelf op het oog heb:
1.4 tsi elegance business
Golus velgen
race blue
dynamic bekleding
sunset
Volgens mij is de auto dan al zeer compleet, maar tips zijn uiteraard welkom. Ik wil de apple connectivity eraf hebben, dit moet volgens mij ook kunnen en kun je dan kiezen voor n usb aansluiting??
Ik ga vanmiddag naar de dealer. Iemand een idee wat er mogelijk is qua korting en wat het verschil is als ik mijn huidige auto inruil of juist niet en zelf verkoop...
Alvast bedankt!
Automatische achterklep 390e.. is wel het overwegen waard