Nou, ik heb de auto nu een week en hij rijdt echt geweldig! Het enige waar ik in teleurgesteld ben is de DSG. De 1e en 2e versnelling trillen bij het optrekken, de 2e versnelling knalt erin (bijv filerijden), ik heb al een aantal malen verschillende schokken gevoelt. Daarnaast wanneer hij stil in de D staat, hoor ik een trillend geluid rechtsvoorin. Ik ben vandaag naar de dealer gereden en deze heeft heel even in de auto gezeten. Het trillende geluid heb ik nog niet vermeld, maar wel de problemen (lijkt mij namelijk niet normaal) met de 1e en 2e versnelling.
Woensdag moet hij een (of meerdere) dagen naar de dealer, dan gaan ze hem nakijken. Vandaag heeft de monteur de auto uitgelezen, geen fouten. Vorige keer was er iets met een recall (nieuwe software geloof ik dat hij zei) en dat dat ingeleerd moest worden. Maar het probleem is juist meer geworden, niet minder. Ondertussen hebben ze ook een melding gemaakt bij de importeur, neem aan PON toch? Dus ik ben benieuwd wat ze gaan doen en ik hoop dat het probleem weg gaat, want afgezien van de DSG op dit moment, ben ik verder tevreden over de auto.