In de handleiding is een verschil in wielbasis te zien:
Bekijk bijlage 19516
Volgens mij is hier uit af te leiden dat alleen de 1.8 TSI, de RS en de 4x4 de multilink ophanging krijgen..
En de good old O2 heeft altijd onafhankelijk.
Niet alles is beter als het nieuwer wordt, dat zie je maar.
Torsie as duszo ziet het er uit bij een 2.0 tdi 2x4... Bekijk bijlage 22117
Weet niet waar MaartenO3c de foto van de 2.0tdi met torsie as gemaakt heeft, maar toen wij gisteren onze 2.0tdi 4x4 hebben opgehaald ben ik meteen op de buik gaan liggen om te kijken of deze inderdaad een torsie-as zou hebben.
Dit is dus niet het geval, en de 4x4 heeft gewoon de multilink ophanging. Zal later wel even een foto plaatsen voor de geinteresseerden.
zo ziet het er uit bij een 2.0 tdi 2x4... Bekijk bijlage 22117
Vandaar dat ik je even er op attendeerdeAhh..daar heb je het weer....het probleem met goed lezen......
Je had beter op je rug kunnen gaan liggen, dan zie je veel meer van de auto. Of lag je op het dak?op de buik gaan liggen
Dat is ook logisch, want de achterwielaandrijving (as + differentieel) zit op dezelfde plek als de torsie-as. Die twee kun je dus niet combineren.De 4x4 modellen hebben ALTIJD de multilink ophanging
Deze ruimte had ik toch liever anders benut: In plaats van die lege tunnel had ik liever een vlakke bodem gehad voor de achterbank, en die enorme ruimte die voor het differentieel is gereserveerd had Skoda beter bij de brandstoftank kunnen voegen, dan had die zomaar 20 liter groter kunnen zijn.
lijken mij even groot, had eens de afbeeldingen gepost in het je weetwel topic over die brandstoftankMisschien vanwege de Multilink-achteras grotere tank mogelijk?