Tuner111
Forumguru
De nieuwe rs maar 200 pk ???? Of versta ik slecht Duits ?
de diesel rs krijgt nu 200 pk
De nieuwe rs maar 200 pk ???? Of versta ik slecht Duits ?
Ze zouden beter de 2.0 bi-turbo TDI erin lepelen met 4x4....
Da zou ik nu nog durven kopen seik vermoed dat die er wel zal inkomen
Ik heb dat blok gereden in de arteon en vond het niks eigenlijk..Da zou ik nu nog durven kopen se
Gaat wel sneller vertrekken als de uwe seIk heb dat blok gereden in de arteon en vond het niks eigenlijk..
Ja da kan wel.. Maar toch sprak het me niet aan..Gaat wel sneller vertrekken als de uwe se
Ik kan er niet over meespreken maar als die 240 pk niet voldoet chip je dat toch gewoon en een dsg aanpassingske en da zal wel goed rijden ( en vertrekken )Ja da kan wel.. Maar toch sprak het me niet aan..
Gewoon de aandrijving van een Tesla erin bouwen...
Wedden dat je wielspin teveel hebt.....
En zelf rijdende auto’s .... daaaag sturenwel apart dat ze geen full EV hebben , lijkt me wel verstandig als je ziet hoe andere merken aan de weg timmeren met EV's ( we kunnen het ontkennen maar dikke kans dat we over 10 jaar alleen maar EV's kunnen kopen )
Ik zie binnen 4 jaar een waardige opvolger als vadertje Staat zich niet bedenkt mbt bijtellingsregelingen.Wel EV versie van de o4 staat wel op de planning..
Gaat wel sneller vertrekken als de uwe se
Cultuur !Kan een Vlaming nu eens vertellen wat dat woordje se aan het einde van een zin betekent in correct nederlands? Ik krijg telkens het idee dat je nog wat wil zeggen en dat je zin nog niet af is...
Amehoela!Cultuur !
Die zullen geen cultuur hebben heSpraakgebrek !!
Verschillende vlaamse vrienden en deze het nog nooit horen zeggen of zien schrijven in een mail.