hemi24
Forumguru
Nieuwe scoops van het interieur:
Is dat nu een stuur met 2 spaken..?
Nieuwe scoops van het interieur:
Hallo,
Ik overweeg te wachten met bestellen nieuwe octavia (ivm total loss) tot de release van de O4!
heeft iemand enig idee, of iets gehoord over een release datum ?
Als ik nu nog een O3 sport bestel word ie (misschien) eind november geleverd anders wordt het Januari
in December dat is onduidelijk, zal wel op een belangrijke beurs zijn om zo veel mogelijk publiciteit te genereren, tenzij er een andere wagen is die alle aandacht op eist .
zelf overweeg ik ook een nieuwe maar 2e hands met de kop eraf, 1,5 a 2 jaar oud hoop dat de nieuwe goed ontvangen word en snel leverbaar word, zodat het uitgaande model wat aantrekkelijker word.
zit alleen te dubben heb nu een 1.2 combi,, maar had eigenlijk een pk of 20 meer willen hebben ,, ga ik voor een 1.0 die 10 pk meer heeft of doe ik het gelijk flink door een 1.4/1.5 dan pak ik gelijk 45 pk en met dat act systeem zou ie me gelijke snelheid niet duurder moeten lopen.
maar met koude motor en in de stad zal ie wel duurder lopen dan de 1.o. moet beide nog proefrijden
Ziet er lekker uit. Maar kan me niet voorstellen dat er geen logo op de achterzijde komt en dat de naam net zoals bij Seat zo wordt vermeld. Dit is echt uit de hand van de persoon die deze artiest impression heeft gedaan.
Jaja, jaartje verder en het is gemeengoed aan het worden...
Gemeengoed misschien wel. Maar mooier wordt het er niet van...Jaja, jaartje verder en het is gemeengoed aan het worden...