Blijf het raar vinden. Normale business past het toch ook. Door de sportline is het geen andere auto. Maarja is net zo met dat panoramadak dak. Op de ene uitvoering wel, de ander nietIs wel vreemd dat je een optie besteld die opeens wordt geannuleerd. Het gaat inderdaad alleen om de sport business uitvoering:
Bekijk bijlage 86440
Na 7 berichten en een citaat weten we nu dat je een Samsung hebt !Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
Als je de prijs van die veren zou weten, is je zin om om te bouwen zeer snel over, denk ik. denk dat zo een veer per stuk snel meer dan 200€ kost in “afterservice”Mij zou interesseren of die elektrische bediening simpel in te bouwen zou zijn door de garage. Dus ligt er al een kabel tot bij de achterklep en is het alleen een kwestie van gasveren vervangen kabel aansluiten en programmeren...
Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
Ai, de optie zelfs dus stuk goedkoperAls je de prijs van die veren zou weten, is je zin om om te bouwen zeer snel over, denk ik. denk dat zo een veer per stuk snel meer dan 200€ kost in “afterservice”