Liever niet. Die 1.2 TDI gaat in 15 seconden naar de 100 (volgens de fabriek in 13 trouwens, maar in de testfilmpje van autoweek lukte dat niet). En dan hebben we het nog over een Polo.
de Superb is nu ook al met 105pk leverbaar alleen dan met een 1.9. Als ze daar dezelfde motor als in de Passat in lepelen (met dezelfde uitstoot) dan heb je dus een Superb met 20% bijtelling.
Dat die dingen niet vooruit te branden zullen zijn dat lijkt me duidelijk.
:grin:
Ik heb de prijslijst van 1 januari 2010, en daar staat geen greenline bij i.c.m. een DSG bak. Wel de 1.6Td1i'Deze wordt uitgerust indien wenselijk met een 7 traps DSG.
Misschien een kwestie van tijd. Maar ik hoor ook verhalen, dat wanneer de Greenline met DSG komt en ook nog eens 20% bijtelling heeft, de Volkswagen groep zich in de vingers zou snijden. De Golf variant zou dan wel eens aanzienlijk minder verkocht gaan worden. Aldus een verkoper van Skoda. Met de nieuwe Superb Combi gaat de Passat al een aardige klap krijgen denkt men.
Gr. Mick
Kan je die niet posten die prijslijst ? Gaat de Greenline duurder worden?
Hoi,
De prijslijst:
http://skoda.nl/media/downloads/Pri...ten/Online_prijslijst_Octavia+accessoires.pdf
Succes... Willem-Jan
Bedankt hoor maar deze is niet van 01-2010 .
Hallo,
Hier is maar een antwoord op:
:blush:
Mijn excusus.
Groetjes... Willem-Jan
Kan je die niet posten die prijslijst ? Gaat de Greenline duurder worden?
Even twee foto's gemaakt van de prijslijst: Let niet op ded kwaliteit. Het is in ieder geval iets.
Die uitstoot van 118gr moet dus nog even ietst omlaag, en dat moet dus mogelijk zijn in een Greenline uitvoering lijkt me. Banden met lagere rolweerstand en normale airco, en hup weer een paar gram.
Nu is het dus 118gr in een Elegance uitvoering.
Kom op Skoda. Stop die DSG in de Greenline, een paar gram minder, en je hebt een kaskraker.
Gr. Mick
Helaas blijft VAG erg terughoudend in het leveren van innovaties op de Skoda's of SEAT's.
Helaas blijft VAG erg terughoudend in het leveren van innovaties op de Skoda's of SEAT's. Hoe lang heeft het wel niet geduurt voordat de RS met DSG leverbaar werd? Toch 4 jaar denk ik, terwijl de 2.0TFSI bij Audi (en later ook SEAT) allang met DSG geleverd werd. Ze willen waarschijnlijk voorkomen dat de verkopen van Audi en VW teveel lijden onder de goedkopere paarden van dezelfde stal.
Even geduld hebben dus nog jongens.
Hoe lang heeft het wel niet geduurt voordat de RS met DSG leverbaar werd? Toch 4 jaar denk ik, terwijl de 2.0TFSI bij Audi (en later ook SEAT) allang met DSG geleverd werd.