Wasmachineman
Forumguru
Er staat toch hier Ambition businessline en geen Greenline Business line ?Zie hier een stukje uit de folder
Er staat toch hier Ambition businessline en geen Greenline Business line ?Zie hier een stukje uit de folder
Als je goed leest staat er:
De Greenline Businessline beschikt t.o.v. de Ambition Businessline bovendien over:
Audio Pack Plus (4 extra luidsprekers in de achterportieren) Multifunctioneel stuurwiel met radiobediening.
Met andere woorden de greenline businessline is volgens mij exact hetzelfde als de ambition businessline en dan aangevuld met Audio Pack Plus (4 extra luidsprekers in de achterportieren) Multifunctioneel stuurwiel met radiobediening.
En vandaag heb ik mijn dag niet !:1884:
Je hebt gelukkig gelijk, Jzijsling !
Cool, laat je je ervaringen horen?Ik hoop de O2 GL BE volgende week op te mogen halen...
Dan is de mijne net te vroeg besteld... Dan maar een gewone airco. Nog 3 weken.
Het is inderdaad een optie.
http://www.skoda.nl/media/downloads/Prijslijsten/2010/Prijslijst_Octavia_151209.pdf
550 Euro voor het geval de lettertjes te klein zijn.
En ik zie dat de Amundsen is vervallen?
De Amundsen zit al op de Ambition BL, en zit dus ook op de Greenline BL. Deze laatste heeft alleen een multifunctioneel stuur met radiobediening en 4 extra speakers meer dan d e Ambition BL.
Ik heb afgelopen dinsdag mijn Greenline BL gekregen en met de Nokia E75 werkt de carkit super. Alleen jammer dat je bij het instappen op de telefoon altijd moet bevestigen dat er verbinding gemaakt mag worden met de carkit, anders hoefde ik hem niet eens uit mijn zak te halen.
Je kunt toch in je telefoon aangeven dat hij automatisch verbinding maakt?