Octavia II HB en kleine kinderen

CZK

Nieuw lid
Dag allemaal, leuk nieuws: vanmorgen heb ik het koopcontract getekend. Dank, @Falcon, voor je adviezen over VCDS / VAGCOM. Ik ga daar goed naar kijken.

Oh, en: mooie prijs geworden. Ik ben ook erg tevreden met de service van A-Point, waar dit zich allemaal afspeelde.

Volgende week ga ik de auto ophalen. Ik zal mijn avatar wijzigen in een mooi portretje van Mijn Eerste Skoda!

technobear

Actief lid
Als ik de link open van jou wagen zie ik O2 facelift model en geen O3, of zie ik het verkeerd?

BTW uiteraard proficiat met je aankoop :thumbsup:

CZK

Nieuw lid
Hoi @technobear, dat klopt! De Skoda-dealer heeft mij (nadat ik het topic was gestart pas) uitgelegd hoe het precies zit (nieuw in de Skoda-wereld als ik ben). De titel van dit topic kan nu gelukkig ongewijzigd blijven! :fool:
En: dank! Zie ernaar uit. Zit nu een autoverzekering uit te zoeken (is namelijk ook nog eens de eerste auto die ik zelf koop).

Kiswum

Forumguru
Check de verzekering ook even via je bank of de plek waar je je overige verzekeringen hebt lopen, vaak krijg je korting op al je verzekeringen, de banken staan vaak niet bij Independer.

• Leuk
Waarderingen: CZK
Bovenaan Onderaan