Octavia III RS

Goofy@5E

Forumguru
Voor een diesel kun je ook de oem uitlaat zetten van een tsi , word ook veel gedaan bij onze oosterburen, geluid ga je niet veel winnen, maar hij rookt wel langs twee kanten en tis geen probleem voor de keuring, @Tuner111

Der Einser

Forumguru
En @s-line ga je Nouw is ophouden met het zagen over die schroefset... Die komt er wel, maar eerst andere prioriteiten leven is meer dan enkel je wagen hè.

Hou jij dan eens op met je gezever over die nep uitlaatgeluiden voor je TDI en dat je in je hoofd had er duizenden euro's voor uit wilde trekken.
Dat heeft pas GEEN prioriteit!

s-line

Forumguru
Nee, maar dan verkopen ze die 'verlaagde' auto type's makkelijker aan mensen die persé een 'low rider' willen....;):D;).
Nee, mijn Fabia is niet verlaagd:D;)
Jij snapt er echt niets van,zelfs op een beurs snappen ze dat het er beter uit ziet als hij wat lager ligt. En 90% van de skoda rijder klaagt na aflevering dat hij toch wel wat "hoog" op de pootjes staat. Zelfs in de folder is hij lager...:sterretjes::pieker:

Jese8

Ex-lid
Offtipic:

:laugh:

Dat wilde je toch horen?

Maar nu de echte reden, wat ik volgens mij al eerder aan heb gegeven. Ik vind het niet nodig mn auto of andere dingen hier te posten. Er staat een foto, thats all. Elke keer dat geneuzel om foto's of video's of geluidsfragmeten.

Wat wil je nou vraag ik me af? Moet ik iets bewijzen?

Mettes

Forumguru
@Jese8 ; Ik merk alleen dat je jezelf constant tegenspreekt , ik geloof er dus geen snars meer van.
Het is inderdaad aan u om het tegendeel te bewijzen.

Jese8

Ex-lid
Welk tegendeel? Lees mijn voorstel topic anders even.

Zoals je ziet reageer ik wat laat op je post, was een beetje een irritatie reactie. Meen dat ik u ook eens vroeg om een foto? Stond weer wat tegenover.

Ik ben gewoon niet zo van het posten van fotos en dingen.

Maar maak je niet druk, ik lees voortaan wel alleen mee :jaja:

Bovenaan Onderaan