Tuner111
Forumguru
DVX past de clamp force (koppelingsdruk ) aan tot 600Nm. De bak zelf kan nog meer aan denk ik.
mids andere koppelingsplaten tot +800 nm
DVX past de clamp force (koppelingsdruk ) aan tot 600Nm. De bak zelf kan nog meer aan denk ik.
Hey Polle90, nog steeds blij met de tuning? Valt verschil qua verbruik mee? Ikzelf zit steeds tussen de 8 en 9l/100km (origineel) :-)
gewoon doen
Dit zal voor na de winterperiode zijn :-p
waarom zou je wachten misschien ?
Heeft nog geen 10.000km en wacht liever tot er geen kans meer is op rijm- en ijsplekken. Veiligheid voor alles! :-)
Verleden week vrijdagavond op de E17 van Waregem naar Gent, terwijl ik aan 't inhalen was op het 3de rijvak, plots 'n Mercedes C break, die zich bijna in de achterklep boorde, terwijl ik toch zo'n 140km/u reed.
Ik zette de dsg in S-stand, en gaf flink gas, maar die ster bleef op zo'n 1,5 meter afstand kleven.
Pas toen ik terug kon invoegen op het 2-de rijvak, werd alles me duidelijk, toen die ster me al ronkend inhaalde.
C43 AMG, kon ik nog net lezen. Amai, wat 'n verschil met m'n 230pk'tjes.
Gelukkig maak ik dit niet elke dag mee, of ik voel hier 'n tuning aankomen. De vraag is dan nog, of je zelfs met 300pk, zoiets kan volgen? Denk het niet.
Mn RS van 2017 zit nu op 51000km en toont aan dat ik een onderhoud moet uitvoeren. Nu de auto uit garantie is wil ik het onderhoud terug zelf doen. Kan je ergens vinden wat er volgens skoda zelf moet gebeuren aan bepaalde km stand?
Ik had op mijn rs 220 de dq250 mqb. deze had 427pk en 533Nm. Ik heb mits goed warm te rijden nooit problemen gehad. Ik heb hem niet gespaard en het beestje is na 5 jaar weg gegaan op +-135000km.Wij hebben de DQ380 en kan met gemak 600nm aan hoor