Hallo allemaal,
Ik ben al een tijd aan het rondkijken naar ervaringen van het verwijderen van middendemper.
Ik lees er goede en minder goede dingen over.... Het zou ook afhangen van welke motorisatie je hebt (220/230/245pk)?
Volgens een ervaren lid rijden er zo veel rond?! Ik had graag geweten welke lijn jullie gebruikt hebben (VAGSPORT, FOX...), waar jullie dit hebben laten doen en hoe tevreden jullie hierover zijn.
Moest er toevallig iemand met deze modificatie in België (liefst centraal dan :-) ) rondrijden, dan had ik dit eens graag met eigen oren komen horen
Alvast bedankt voor jullie info!
Groeten,
Jeroen
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijd aan het rondkijken naar ervaringen van het verwijderen van middendemper.
Ik lees er goede en minder goede dingen over.... Het zou ook afhangen van welke motorisatie je hebt (220/230/245pk)?
Volgens een ervaren lid rijden er zo veel rond?! Ik had graag geweten welke lijn jullie gebruikt hebben (VAGSPORT, FOX...), waar jullie dit hebben laten doen en hoe tevreden jullie hierover zijn.
Moest er toevallig iemand met deze modificatie in België (liefst centraal dan :-) ) rondrijden, dan had ik dit eens graag met eigen oren komen horen
Alvast bedankt voor jullie info!
Groeten,
Jeroen
Ik (RS 245) heb de middendemper verwijderd en vervangen door een rechte pijp van Fox en het bevalt mij prima. Het resoneert soms een beetje, maar ook daar raak je aan gewend. Het geluid is iets sportiever, maar niet spectaculair. Daarvoor zal je een volledig systeem moet aanschaffen.
Als je gaat bestellen,
https://www.fox-sportauspuff.de/store-products.php?pName=skoda-octavia-5e-rs-tsi-vorschalldaempferersatzrohr-p-15689&cName=pkw/skoda/octavia-c-1_429_433
Vergeet dan niet deze extra bij te bestellen,
https://sportauspuff-direkt.de/?lang=0&cl=search&searchparam=SK062010-ANB
Filmpje bij koude start, @Tuner111 heeft ook nog wel ergens een filmpje op zijn kanaal.
Bekijk bijlage 80739
....
Moet alleen zeggen dat ik het geluid van buiten de auto nog nooit gehoord heb
....
Ik moet de kindjes daarmee op school kunnen gaan afzetten zonder teveel op te vallen e