philippe bakker
Forumguru
Maar met hoe mooi de o4 rs wordt gaat hij nog succesvoller worden. Al zeker met de hybride versie die erbij gekomen is
Ik doel op een betaalbare in Nederland.Dat de RS een ultieme auto is ... neen, daarvoor heeft hij een paar serieuze tekortkomingen
De RS is zeker geen referentie op gebied van tractie, maar om nu te zeggen, dat je ter plaatse blijft staan of ten allen tijde het decor invliegt, zal dan ook wel 'n beetje liggen aan de chauffeur.@MY00, de RS is een geweldige wagen tot hij de eerste bocht tegen komt en wanneer een eerste druppel regen valt. Dan bemerk je de tekortkomingen van de RS. Combineer beide en je hebt de serieuze tekortkoming.
Had de michelin PS4S eronder. Verschrikkelijk dure band, op gebied van grip geen betere te vinden. Groot verschil met de band die er eerst op lag. Maar regen ... tja ...Paar knappe banden eronder en ik zie het probleem niet.
Ik verdraai uw woorden niet, ik stel alleen vast.je hebt al altijd geklaagd over de tractie en wegligging van uw RS, destijds. Misschien niet goed getuned, met te veel koppel in de lagere versnellingen? Met mijn 230 pk’tjes heb ik niet zoveel problemen.@dirkie996 , je moet mijn woorden niet verdraaien........