Mettes
Forumguru
De eerste boete met mijn RS had ik al 10 uur na de aflevering door de dealer.Het is wel een "dijk" van een auto...wat een beest...
Je hebt alle moeite om de paarden onder controle te houden en zo ook de boetes...
De eerste boete met mijn RS had ik al 10 uur na de aflevering door de dealer.Het is wel een "dijk" van een auto...wat een beest...
Je hebt alle moeite om de paarden onder controle te houden en zo ook de boetes...
Nog een weetje: De Xtreme velgen zijn blijkbaar niet meer leverbaar...
Je kan natuurlijk ook gewoon niet te snel rijden. bespaar je nog meer geld.
maar dat zou helemaal stom zijn zeker...
De eerste boete met mijn RS had ik al 10 uur na de aflevering door de dealer.
@vw125 : ik ben eens gaan kijken naar de configurator: zijn nog altijd te bestellen. Ik begrijp er geen snars meer van...
Iemand op dit forum nog Xtreme velgen in bestelling?
Mij is aangeraden om steeds octaan 98 te tanken...dat loopt wel snel op in de VRS-modus
Is gas in de toekomst een optie met dergelijke TSI motoren? Heeft iemand deze optie al overwogen?
Inderdaad, ikwel, dat was en is nog altijd steeds mijn plan om er gas in te leggen. want ik doe veel km's. dus, ik had uiteraard op voorhand opgezocht of dit mogelijk was, gezien de directe injectie etc. ik vond veel recente VW-motoren in audi's en vw's die waren/zijn uitgerust met gas. dus ik dacht dat dit geen probleem was. na dat mijn motor was ingereden, heb ik bij 4 bedrijven offerte gevraagd. 3 bedrijven zeiden dat er voor mijn wagen (RS TSI dus) momenteel nog geen installatie bestond. 4e heeft nooit geantwoord...
wel, dat was en is nog altijd steeds mijn plan om er gas in te leggen. want ik doe veel km's. dus, ik had uiteraard op voorhand opgezocht of dit mogelijk was, gezien de directe injectie etc. ik vond veel recente VW-motoren in audi's en vw's die waren/zijn uitgerust met gas. dus ik dacht dat dit geen probleem was. na dat mijn motor was ingereden, heb ik bij 4 bedrijven offerte gevraagd. 3 bedrijven zeiden dat er voor mijn wagen (RS TSI dus) momenteel nog geen installatie bestond. 4e heeft nooit geantwoord...
Dit is toch niet te geloven. Ik vind het een spijtige zaak...Ik heb gisteren contact gehad met de verkoper van mijn dealer en die bevestigde inderdaad dat de extreme wheels niet meer te verkrijgen zijn.
Ja daar hebben we het wel over gehad. Ik doe eigenlijk weinig kilometers en mijn vrouw rijdt met een Diesel (doet meer kilometers). Op mijn werk zijn er collega's die sportieve wagens hebben (Saab bijv.) op LPG. En die klagen er niet over, integendeel. Dat deed me erover nadenken om toch een benzine te kopen en misschien op termijn LPG te leggen (met Diesel gaat dat uiteraard niet).Waarom een TSI kopen om achteraf op LPG te leggen?
Was een RS Tdi dan geen betere keuze geweest?
Waarom een TSI kopen om achteraf op LPG te leggen?
Was een RS Tdi dan geen betere keuze geweest?