Heb je een foto van de velgen die je hebt besteld? Ik vind de aftermarket velgen vaak een beetje cheap overkomen, maar ik twijfel er wel over. Vindt de standaard wielen ook te ver naar binnen staan..
Het misstaat niet, maar zou niet mijn eerste keuze zijn.
Toch bedankt voor de foto.
Heb je ook een foto van de 18" Luxon van je maat?
Na een tip van de Skoda dealer in Zoetermeer, hierbij de Oostenrijkse configurator waar het Dynamic Pakket te vinden is. Zie hier de stoelen etc.... http://cc.skoda.at/nwapp/nws/ICC3/SKODA!de!!!C!!!/?MGN=570
@thekawa, zou ook niet mijn keuze zijn, maar smaak is persoonlijk.
@sNielz, als je de OEM velgen het mooiste vind, maar optisch te ver naar binnen vind staan, zet je er spacers tussen, die zijn er al vanaf 5mm
greetz Corné
Is een Belgische wagen en ik weet niet wat de leasmaatschappij daarvan vind.. iemand ervaring?
Nee, maar vergeet niet dat je dan ook 5 mm langere bouten nodig hebt! En het is bij die dunne spacers altijd erg twijfelachtig of de naafcentrering nog wel werkt. (Bij dikke spacers hebben de spacers weer een centrering, twee centreringen geeft ook weer meer kans op onbalans). Ik zou er kortom niet aan beginnen. Dan liever een ander wiel zoeken met gelijk de juiste ET.Is een Belgische wagen en ik weet niet wat de leasmaatschappij daarvan vind.. iemand ervaring?
Jazeker! gelukkig hoeft het daar alleen maar donker voor te zijn en geen winterIk zag tot mijn verbazing eigenlijk dat vanaf de ambition bl er al standaard dimmende binnenspiegel en OOK dimmende buitenspiegels opzitten? Klopt dit echt? Al ervaringen mee? Dit zie je naar mijn idee nergens nog in dit segment?
Is een Belgische wagen en ik weet niet wat de leasmaatschappij daarvan vind.. iemand ervaring?