Skoda liefhebber 1
Forumguru
De sportstoelen zitten geweldig!!
Inderdaad. Nu heerlijk in de ochtend met de stoelverwarming aan. Warme lendesteun....De sportstoelen zitten geweldig!!
De sportstoelen zitten geweldig!!
Dat is duidelijk
Maar is er ook verschil tussen Elegance en Ambition stoelen, en dan bedoel ik qua comfort.
Hier is mij ook niets over verteld. Ik heb een testrit gemaakt in een ABL (met een niet meer bestelbaar pakket...) en ik vond het zitcomfort eigenlijk heel goed? Maar goed, misschien komt dat ook door mijn vorige auto en/of bouw ofzo; een stoel is zo persoonlijk dat je nauwelijks af kunt gaan op andermans oordeel (is mijn ervaring).Is mij niets over verteld! Dat zou een tegenvaller zijn...
Ik heb van Skoda een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan een klanttevredenheidsonderzoek (3x woordwaarde) na het invullen vroeg ik me af waarom ik in moest vullen in hoeverre mijn dealer op de hoogte was van de inhoud van nieuwe pakketten, levertijden etc. terwijl ik nergens aan kon geven dat de dealer niet op de hoogte kón zijn doordat PON het zelf niet eens wist (of niet wilde weten)...
Heb meteen TNS NIPO maar even gebeld voor uitleg.., vind het namelijk heel erg vreemd dat de dealer (door PON) op deze manier afgerekend wordt op fouten van PON...
Wordt als het goed is maandag teruggebeld..
Zie ik dat nou goed? Volgens mij heeft de 1.8 TSI een distributieketting i.p.v. riem op het eerste PDF bestand-plaatje.. Wist ik niet... en weet niet of ik dat nou fijn moet vinden of niet Ik ben geneigd om te zeggen "JIPPIE", maar ik geloof dat bij de VAG hier en daar ook wel wat probleempjes waren met de 'ketting'.