Ook los te bestellen, zie prijslijjst.Wordt het driespaak stuurwiel alleen bij een dynamic versie geleverd?
dat staat'm wel zeg zo laagOok nog even met photoshop aan de slag geweest...
Ligt zo wel heel laag!Ook nog even met photoshop aan de slag geweest...
Heb het ook zien staan. Uitstoot wordt verlaagd met 2 g/km. naar 85 g/km. Ik ga ervan uit dat dit dan voor de Hatchback Greenline 2014 geldt en dat de Combi Greenline 2014 in de 20% bijtellingscategorie komt/blijft.Op autoweek word gemeld dat de octavia is aangepast zodat hij ook in 2014 14% bijtelling heeft.
Heb het ook zien staan. Uitstoot wordt verlaagd met 2 g/km. naar 85 g/km. Ik ga ervan uit dat dit dan voor de Hatchback Greenline 2014 geldt en dat de Combi Greenline 2014 in de 20% bijtellingscategorie komt/blijft.
Levering van deze 85 g/km. start in Nederland overigens pas vanaf februari 2014, maar met de huidige levertijden verwacht ik dat dat voorjaar 2014 wordt.
Linkje: http://www.autoweek.nl/nieuws/24944/skoda-octavia-greenline-ook-in-2014-14-bijtelling
Ik lees net op twitter dat iemand de bestelling van de O3 greenline (14%) heeft geannuleerd omdat deze een trekgewicht van 0 (nul!) kg zou hebben.
Al meer mensen die hier iets van hebben gehoord en dit kunnen bevestigen?
(was trouwens op zoek naar een specifiek greenline-topic, maar kon die niet vinden?)
Ik heb een groot probleem ontdekt met de Octavia 3 Combi....
Hij wordt snel VIES hahaha
Man, man... Een witte auto. En over een paar maanden verplaatst kantoor zich ook nog naar de bouwplaats
Onlangs een eerste testrit gedaan met de Octavia III Ambition.
Langs de buitenkant vind ik hem zéér knap maar na de testrit was ik wel wat ontgoocheld.
Met name over de stoelen en het zitcomfort.
Is er een verschil in stoelen (buiten de bekleding) tussen de Ambition en Elegance.
Hoe zijn de sportstoelen in vergelijking met de ambition stoelen ?
Naar ik hier al begrepen heb zijn de sportstoelen (dynamic pack) in België nog niet verkrijgbaar ?