Octavia III

Status
Niet open voor verdere reacties.

LenK

Forumguru
In dat artikel wordt 2013 of misschien een jaartje eerder als geboortejaar voor de O3 genoemd.
Maar dat lijkt me rijkelijk laat.

De O1 en de F1 zijn na 7 jaar vervangen, de S1 na 6 jaar.

Dus 2011 lijkt me meer logisch voor de start van de O3.
En als ie er dan inderdaad zoiets
Skoda-Octavia-2013--300x200.jpg
uitziet, dan maakt ie een kans voor op mijn shortlist.

Wasmachineman

Forumguru
Zo, naast de Bigfoot dus ook de O3 om naar uit te kijken !
Gelukkig pas over 2 jaar dus ga eerst lekker verder in mijn O2 rijden !!
En de O3 is zeker mooier dan de O2.

hemi24

Forumguru
Zie ik nu een Bora met een Skoda-neus?!?
Yeti 2 met achterkant van Touran..?
Roomster groeit tot Touran?!?

Al met al leuk om te zien, maar toch behoorlijk wazig allemaal. Volgens geruchten zal de O3 ook in 2012/13 komen en niet pas in 2015 mag ik hopen!

Bakkertje

Forumguru
Wat ik er zo een beetje uit lees is dat alle skoda's groeien en dat de felicia terug komt in het formaat van de huidige Octavia. De Octavia zou 10 cm groeien...

Een Touran-achtige met Skoda logo zou gezien onze gezinssamenstelling (3 kids) wel handig zijn;)

We wachten maar rustig af..

MarcoO2

Forumguru
Zie ook dit topic. Ik hoop inderdaad dat de O3 eerder komt. Heb nu al zoveel verschillende plaatjes gezien dat er niets zinnigs te zeggen is over hoe het er daadwerkelijk uit gaat zien.

Gieliovd

Forumguru
Inspirerende foto's! Vooral 15 met die hork die ervoor geposeerd staat :D

Ach, blijft speculeren allemaal. Maar je ziet er wel steeds meer lijn in komen, toch?

Darkside

Forumguru
Ziet er wel mooi uit. (bijna alle O3's zien er goed uit).
Van mij mag de O3 snel komen. eerst een jaar rijden in de O2. En dan tegen de tijd dat die eruit moet, een leuke O3.

Captain Hook

Forumguru
Vind het net een Volvo. Maar in de trend van dat Skoda in de toekomst meer no-nonsense auto's moet gaan maken (volgens de grote VAG baas), denk ik niet dat dit het wordt.

Door die 'trendy' aflopende daklijn ontneem je de passagiers hoofdruimte. En da's nou juist een van de grote pluspunten van de huidige Skoda's.

Wel opvallend dat bij strak design altijd super donkere ramen en geen tierlantijntjes gebruikt worden. Is altijd jammer dat bij productieauto's er wel weer frutsels, sierrandjes, etc. toegepast worden. Juist dat sobere, strakke, siert een Skoda wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan