Octavia L&K

Okki

Donateur
Misschien was het een LEERling verkoper?
worshippy.gif

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: navigator</font><hr />

Yep, de stabiliteitsregeling en de electrische stoelen met geheugen.
stuurwielbediening en extra Audience(= digitale equalizer en betere speakers) heb ik er apart bijbesteld nog, dit zat niet standaard bij de L&amp;K versie.
@jaqpiejo5: het verschil is 6000 euro, dan kun je toch wel bedenken dat de L&amp;K rijker uitgerust is?

[/ QUOTE ]

Nou, nou, nou
disc.gif

wat zijn we weer allemaal snel, scherp en bijdehand.
was maar een vraag hoor,..wist zelf niet dat de L&amp;K zo'n groot aantal opties extra had,....

Komt wel eens voor hoor,..dat iemand niet constant op de hoogte is van de opties lijst van de laatste modellen,..zelfs niet op dit Forum!

navigator

Nieuw lid
Volgens mij zeg ik op een vrij nette manier dat de L&amp;K meer opties heeft, niks meer, niks minder. Ik kan er niks aan doen dat jij niet op de hoogte ben van de verschillen, vervolgens wel vragen stelt en dan pissig reageert als er antwoord komt.

Hoe bevalt je O2 eigenlijk?

navigator

Nieuw lid
Nou, lekker dan. Dealer heeft de verkeerde kleur besteld in eerste instantie. Zilvergrijs in plaats van zwart. Is nu rechtgezet (dat hoop ik tenminste)
Opgelopen vertraging: Ruim een maand

ad5000

Actief lid
Ben je klaar mee zeg!
Mijn dealer belde me gewoon tijdens het daadwerkelijke bestellen in het systeem even op om het nog eens te checken of hij het echt goed deed.

Da's nou gewoon goed, weet je zeker dat de juiste auto en de juiste kleur ingevuld is.

Overigens de verwachting is nog steeds week 13 in productie en week 17 rijden.

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: navigator</font><hr />

Nou, lekker dan. Dealer heeft de verkeerde kleur besteld in eerste instantie. Zilvergrijs in plaats van zwart. Is nu rechtgezet (dat hoop ik tenminste)
Opgelopen vertraging: Ruim een maand

[/ QUOTE ]

Heeft de dealer 'm afbesteld of is ie doorgegaan. Heeft er weer iemand kans op een voorraad auto
yeah.gif

navigator

Nieuw lid
Jaja, ik heb er in gezeten hoor, op de Autorai.
Fijne bak hoooor al duurt het wachten nu nog langer.
407.gif

Mooi afgewerkt van binnen, alles ziet er op en top uit.
Stond ook een witte RS naast, zie je toch steeds meer, ik vond het altijd een afschuwelijke kleur maar het valt toch wel mee. Vriend van mij heeft ook net een nieuw witte SAAB 93 station en ook daar staat het toch best aardig op.

Ik vond alleen de uitlaatsierstukken bepaald niet mooi, daar laat ik waarschijnlijk die van de RS nog wel even onder zetten.

ad5000

Actief lid
Heb er ook even ingezeten om de sfeer op te snuiven.
Het ziet er allemaal zeer gelikt uit en de auto zal in het zwart toch het mooist zijn met het grijze interieur.

Die badge aan de zijkant moet er echt af! Oh ja, ik miste het multifunctionele stuurwiel op de rai versie! Ook jammer dat ze de navi in het duits hadden laten staan.

Nog ff doorbijten en je hebt toch een prachtige bak voor de deur staan.

Bovenaan Onderaan