Treurig eigenlijk, we hebben het hier niet over een pakkie melk..
Leuke foto trouwens
Nee en ook niet over het vervoermiddel om dat pakkie melk te vervoeren !!
En jij waarschijnlijk wat vrije uren er voor opgenomen ?? En niet afgebeld de dag ervoor ?? En mag je nu vanwege opgenomen uren een extra optie uitzoeken ter compensatie ?? Of moeten we het maar weer normaal vinden dat we voor noppes vrije uren opnemen ??
Lijkt er wel op dat t schering en inslag is vandaag de dag !! Vanmiddag 13.30 uur afspraak met verzekerings adviseur ( wilde langskomen ) Geen adviseur gezien en gehoord !!! heb ik daar een gsm nummer voor afgegeven ??
Wel als ie komt dan heeft ie dikke pech want ik heb pas tijd over 1 1/2 maand want ben nu voorbereidingen aan t treffen voor mijn werkgever. FF 1 1/2 maand naar zuid duitsland, en als meneer t niet zint dan doet hij t maar per e-mail !!
Foto ooit eens op internet gevonden en was er helemaal van onder de indruk !! Tot ik laatst in zonnetje zat bij het VU ziekenhuis in A'dam en daar een zelfde dame kwa huidskleur zag langsfietsen met een gele fluoriserende string !! mwah baalde dat ze zo snel kon fietsen en ik geen camera bij mij had !!
Heerlijk, en het groeit ook nog zonder wortels en water geven !!
He sterkte met het verdere wachten en dat je vrijdag nu uiteindelijk wel mag gaan rijden