Octavia L&K

navigator

Nieuw lid
Vanmiddag ophalen, foto´s volgen!

BTW: De in eerste instantie verkeerd bestelde auto, de zilvergrijze, staat nog steeds te koop bij S-Point Amsterdam Z-O. Voor de liefhebber misschien interessant.

RDE

Lid
Met veel plezier je verhaal gelezen. Nu natuurlijk erg benieuwd hoe hij rijdt!!!

Wachtende (8 nachtjes) op een een O2 Combi BE.

navigator

Nieuw lid
Een nieuw hoofdstuk van de klucht: Er is iets misgegaan met de kentekenpapieren, die zijn nog niet bij Pon aangekomen. Verwachting is dat ze er morgenochtend zijn. Ik ga de auto nu vrijdag ophalen.
Ik word hier zo langzamerhand erg verdrietig van.

Mocht ik ooit nog een Skoda bestellen betwijfel ik of dit bij S-Point zal zijn.

EdK

Forumguru
Lijkt eerder een algemeen probleem te worden !!
Mijn werkgever had 2 transporters besteld 1 gewoon en 1 verlengde
Beide wagens 2 weken later afgeleverd ivm kenteken papieren die niet in orde waren cq niet geleverd !!
Maar wel al de 2 oude transporters verkocht en dus servicemonteurs op pad moeten sturen zonder wagen !!??
Als pleister op de wond krijg je dan twee golfies mee ter overbrugging !!
Wat een feest , als je maar een kwart van je gereedschappen en materialen kan meenemen.

Dus het is triest voor jou Navigator maar helaas ben je niet de enige persoon die dit momenteel overkomt.

Maar genietse aanstaande vrijdag van je Skoda en vele schadevrije Kilometers toegewenst met veel Skoda rijgenot !!

mvg,

EdK

navigator

Nieuw lid
Lijkt eerder een algemeen probleem te worden !!
Mijn werkgever had 2 transporters besteld 1 gewoon en 1 verlengde
Beide wagens 2 weken later afgeleverd ivm kenteken papieren die niet in orde waren cq niet geleverd !!
Maar wel al de 2 oude transporters verkocht en dus servicemonteurs op pad moeten sturen zonder wagen !!??
Als pleister op de wond krijg je dan twee golfies mee ter overbrugging !!
Wat een feest , als je maar een kwart van je gereedschappen en materialen kan meenemen.

Dus het is triest voor jou Navigator maar helaas ben je niet de enige persoon die dit momenteel overkomt.

Maar genietse aanstaande vrijdag van je Skoda en vele schadevrije Kilometers toegewenst met veel Skoda rijgenot !!

mvg,

EdK

Treurig eigenlijk, we hebben het hier niet over een pakkie melk..

Leuke foto trouwens

EdK

Forumguru
Treurig eigenlijk, we hebben het hier niet over een pakkie melk..

Leuke foto trouwens

Nee en ook niet over het vervoermiddel om dat pakkie melk te vervoeren !!
En jij waarschijnlijk wat vrije uren er voor opgenomen ?? En niet afgebeld de dag ervoor ?? En mag je nu vanwege opgenomen uren een extra optie uitzoeken ter compensatie ?? Of moeten we het maar weer normaal vinden dat we voor noppes vrije uren opnemen ??

Lijkt er wel op dat t schering en inslag is vandaag de dag !! Vanmiddag 13.30 uur afspraak met verzekerings adviseur ( wilde langskomen ) Geen adviseur gezien en gehoord !!! heb ik daar een gsm nummer voor afgegeven ??
Wel als ie komt dan heeft ie dikke pech want ik heb pas tijd over 1 1/2 maand want ben nu voorbereidingen aan t treffen voor mijn werkgever. FF 1 1/2 maand naar zuid duitsland, en als meneer t niet zint dan doet hij t maar per e-mail !!

Foto ooit eens op internet gevonden en was er helemaal van onder de indruk !! Tot ik laatst in zonnetje zat bij het VU ziekenhuis in A'dam en daar een zelfde dame kwa huidskleur zag langsfietsen met een gele fluoriserende string !! mwah baalde dat ze zo snel kon fietsen en ik geen camera bij mij had !!

Heerlijk, en het groeit ook nog zonder wortels en water geven !!

He sterkte met het verdere wachten en dat je vrijdag nu uiteindelijk wel mag gaan rijden

navigator

Nieuw lid
Inderdaad wat afspraken voor verzet en extra vroeg begonnen vandaag.
Ik werd 3 uur voor afhaaltijdstip gebeld. Het is blijkbaar ook normaal om het hele kentekengebeuren pas 2 dagen voor aflevering te gaan regelen, lijkt mij als leek ietwat laat, maar goed wie ben ik???
Een optie erbij zou wel ok zijn maar dat werd de eerste keer ook niet aangeboden dus zal nu ook wel niet.

ad5000

Actief lid
Het is inderdaad balen zeg...
Dat de dealers de kentekens op een zo laat (lees te laat) mogelijk tijdstip aanvragen is het feit dat er direct BTW en BPM afgedragen moet worden.
De dealer moet dit dus voorfinancieren en omdat de leasemaatschappij ool niet zo'n vlotte betaler blijkt te zijn zit de berijder met de bekende gebakken peren.

Neemt niet weg dat ik woest zou zijn geweest, zeker in jouw geval na ook al een verkeerde kleur te hebben besteld. Gaan ze je inderdaad compenseren voor al deze ellende?

sunnyboy

Senior Member
Ik weet nog dat m'n zoon 's-morgens naar Pon moest om kentekens op te halen voor een auto die een paar uur later opgehaald werd.

navigator

Nieuw lid
@ sunnyboy, lekker is dat..

ontopic: Nou hij is er hoor, eindelijk. En alle ellende weer vergeten, prachtige bak.
Zal binnenkort even wat foto´s maken.

Ikke is blij

RDE

Lid
Nou, vertel, hoe rijdt hij? Al dingen tegengekomen waar je het bestaan niet van wist? Graag je eerste ervaringen. Maar goed, je bent nu natuurlijk aan het rijden...

navigator

Nieuw lid
Daar ben ik dan, ik heb het erg druk vandaar een korte reactie en ook voor foto's nog geen tijd gehad.
Het is een plaatje van een auto, alles netjes afgewerkt. Rijden doet hij als een tierelier, vooral de 6-bak ben ik erg van gecharmeerd. Stoelen in alle mogelijke standen in te stellen, perfect.
Audience mp3 met Soundsystem heeft inderdaad een zware bas en mindere midden en hoge tonen. Desalniettemin een behoorlijke radio en speakers hoewel als geheel te duur voor het gebodene.
Minpuntjes: Zoals al vaker gehoord: toch de banden(Potenza) en het windgereuis bij hoge snelheid.
Dit weegt echter niet op tegen al het positieve van deze prachtige bak!

Een tot nu toe zeer tevreden Octavia rijder.

Bovenaan Onderaan