Octavia of Superb

Octavia of Superb

• Octavia Elegance Businessline

Stemmen: 49 58,3%
  • Superb Ambition Businessline

Stemmen: 35 41,7%

• Totaal aantal stemmers
    84

corsaar

Senior Member
Met een grote Portemonnee is het een klein beetje.
Minnimaal 5000 euro op de luxe uitvoering 10.000

OrbitZ

Lid
Het was inderdaad niet een klein beetje, daarom heb ik ook zo lang getwijfeld, het scheelde bij mij 7000 euro.

Desalniettemin heb je voor bij 40k een hele complete en luxe wagen zeker als je het vergelijkt met zijn concurrenten.

RogerS

Forumguru
Je moet er toch wat voor over om de Nederlandse staat te spekken. Goed om de staatsschuld te reduceren.

Ik heb zelf ook met deze keuze gezeten. Een dik aangeklede O2 combi (RS) of een S2C met een Ambition Businessline.
Heb allebei de auto's gereden en inderdaad de Superb reed een klasse beter. Maar aangezien ik de ruimte achterin voor de achterpassagiers niet nodig heb en het een stuk in de bijtelling scheelde heb ik uiteindelijk toch voor de O2 gekozen.

Komende vrijdag wordt ie afgeleverd. Dus een mooi vooruitzicht.

OrbitZ

Lid
Die RS is ook geen straf om te rijden! Ik vind het van de RS alleen jammer dat ze niet iets met de achterkant hebben gedaan, de voorspoiler met LED dagrijverlichting is wel erg geslaagd.

Jou aangeklede RS komt denk ik wel wat dichter bij de Superb qua prijs.

Qua prijs zeker, maar de meeste accesoires zijn achteraf ingebouwd en daarover hoef ik gelukkig geen bijtelling te betalen. En het is een lease-auto. Dus hoef de nieuwprijs zelf niet te betalen.

Bovenaan Onderaan