Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb zelf ook met deze keuze gezeten. Een dik aangeklede O2 combi (RS) of een S2C met een Ambition Businessline.
Heb allebei de auto's gereden en inderdaad de Superb reed een klasse beter. Maar aangezien ik de ruimte achterin voor de achterpassagiers niet nodig heb en het een stuk in de bijtelling scheelde heb ik uiteindelijk toch voor de O2 gekozen.
Komende vrijdag wordt ie afgeleverd. Dus een mooi vooruitzicht.
Die RS is ook geen straf om te rijden! Ik vind het van de RS alleen jammer dat ze niet iets met de achterkant hebben gedaan, de voorspoiler met LED dagrijverlichting is wel erg geslaagd.
Jou aangeklede RS komt denk ik wel wat dichter bij de Superb qua prijs.
Qua prijs zeker, maar de meeste accesoires zijn achteraf ingebouwd en daarover hoef ik gelukkig geen bijtelling te betalen. En het is een lease-auto. Dus hoef de nieuwprijs zelf niet te betalen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.