Octavia RS 3 280 PK

plaza

Forumguru
:yeehaa:in de allernieuwste Veronica gids schrijft men dat zeer waarschijnlijk eind van het jaar de
octavia RS 280 PK komt.........we worden nieuwsgierig......:)

• Leuk
Waarderingen: CDK

plaza

Forumguru
Steeds bericht geupload bestand is te groot.
Wie kan mij helpen ?
Het staat op pagina 47 van de nieuwste veronica gids.

sitechris

Donateur
Mogelijk komt de 280 pk er voor de Octavia RS, maar dan ga je inc wat leuke opties toch wel richting de 50k. Veel geld voor een Octavia.

plaza

Forumguru
Mogelijk komt de 280 pk er voor de Octavia RS, maar dan ga je inc wat leuke opties toch wel richting de 50k. Veel geld voor een Octavia.
42k voor een top Leon Cupra ST 280 pk met alles er open er aan , 57k voor een top Superb Combi 280 pk met alles er op en eraan , dan zou je verwachten dat een Octavia Rs combi 280pk met alles erop en eraan rond de 45k zit ?
Maar is dit prijsverschil gerechtvaardigd tegen over de superdeal van Seat ?

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@plaza, als je naar de duurste S3 kijkt zou je idd zeggen dat hij full options onder de 50K zou moeten blijven :jaja:

plaza

Forumguru
Ik heb de S3 combi 280 pk geconfigureerd met alle opties die ik nu ook heb in mijn S2 combi facelift en kom dan uit op
57K , terwijl ik op 48K zit met mijn huidige S2 , wat voor mij eigenlijk al over de limit was.

Een aantal extra's zoals lederen bekleding zitten niet meer in 1 of ander pakket , maar moet je extra voor betalen , dat maakt de S3 weer duurder dan de S2 , 4X4 is een betaalde dure verplichting t.o.v. de S2 , aantal extra opties icm andere huidige opties die niet in de S2 zit maar wel in S3 zoals Adaptive course control maakt het duurder , en de verplichting van een Dsg bak bij Superb t.o.v keuze handbak Seat leon Cupra maakt de S3 combi 280 pk erg duur.

Dezelfde configuratie met de Seat leon ST cupra komt op 42K tegenover 57K bij de Superb , maar de Superb is wel een grotere auto in totaal.

sitechris

Donateur
42k voor een top Leon Cupra ST 280 pk met alles er open er aan , 57k voor een top Superb Combi 280 pk met alles er op en eraan , dan zou je verwachten dat een Octavia Rs combi 280pk met alles erop en eraan rond de 45k zit ?
Maar is dit prijsverschil gerechtvaardigd tegen over de superdeal van Seat ?

Een octavia RS met leuke opties (schuifdak, navi, leer) gaat al richting de 47k. Voor sperdifferentieel en 50 pk extra zul je zeker 3k moeten bijtellen. Kom je uit op 50k.

plaza

Forumguru
Een octavia RS met leuke opties (schuifdak, navi, leer) gaat al richting de 47k. Voor sperdifferentieel en 50 pk extra zul je zeker 3k moeten bijtellen. Kom je uit op 50k.
Kan je verklaren waarom de Octavia RS duurder geprijsd is dan de allerduurste Leon Cupra ?

Tuner111

Forumguru

hier kost een gewone cupra met alles op en aan 44k zonder korting en met korting 40k + dan nog de korting van de dealer zelf er nog af zit je aan +- 38 a 39k :)

de o3 rs zit je met alles op en aan aan max 37a38k

Bovenaan Onderaan