Octavia RS 3 280 PK

Tuner111

Forumguru
hier in belgië kan je hem al bestellen de RS230, wachttijd van +- 6 maand de laatste keer dat ik gaan horen was ;)

Hans_RS

Forumguru
@ertromp gelukkig is een auto kiezen ook een stukje een emotionele bedoening hé, ikzelf zou de seat niet nemen gewoon omwille van het wat banale design, vorig model seat met huidige techniek en ik was om maar mijn hartje ging sneller kloppen van de RS ipv de nieuwe Leon.

What he says :)

Interieur van de seat kan mij echt niet bekoren. Koffer en achterbank zijn ook trouwens groter bij de Octavia...

Ieder zijn prioriteiten :)

s-line

Forumguru
Ik snap er trouwens niets van, deze zomer zoveel Octavia's gezien met een box op het dak. Terwijl bij mij in de Peus gewoon alles in de kofferbak paste incl.koelbox en bagage van 5 personen. Misschien is de kofferbak van de Octavia toch niet zo groot? :D Of ik kan heel goed pakken! Rij ik daar met 2 tieners en een 8 jarige in mij kleine bekrompen 308. En niemand horen klagen 4500km lang.
Overigens zelfs Superb's met een bak op het dak! En maar 2 kleine kindjes op de achterbank.:sterretjes: Dus ruimte blijft echt een ding van de Papa's en Mama's.

Laatst bewerkt:

Skodatek1

Forumguru
Eerlijk is eerlijk...als het om de echte fun en scherpe rijstijl gaat scoort de Seat gewoon meer punten.
Alhoewel ik het vorige Seat model wat fraaier vond, vind ik het huidige iets te druk.

Octavia blijft gewoon een 'burgerbak' al zeg ik het zelf...behalve de RS dan he...die mag als 'sportieveling' door :jaja:

koreaan

Forumguru
Ik snap er trouwens niets van, deze zomer zoveel Octavia's gezien met een box op het dak. Terwijl bij mij in de Peus gewoon alles in de kofferbak paste incl.koelbox en bagage van 5 personen. Misschien is de kofferbak van de Octavia toch niet zo groot? :D Of ik kan heel goed pakken! Rij ik daar met 2 tieners en een 8 jarige in mij kleine bekrompen 308. En niemand horen klagen 4500km lang.
Overigens zelfs Superb's met een bak op het dak! En maar 2 kleine kindjes op de achterbank.:sterretjes: Dus ruimte blijft echt een ding van de Papa's en Mama's.

Schoonmoeder moet ook vervoerd worden. Liever opt dak dan in de wagen

plaza

Forumguru
Mensen hebben de reclame met de grote blauwe olifant nog in hun gedachten, en gaan dan hele bankstellen en eethoeken meenemen op vakantie ,...............en dat past zelfs bij de Superbs en octavias niet......:)

Odin

Senior Member
Zeker hele goede koffie bij de Peugot dealer. Tenminste, dat is wel te hopen want als het motor storing lampje niet brand weet je 1 ding zeker, het lampje is stuk.

De leon cupra station is veel power voor je centen. Heel mooi is het niet, maar gaat wel hard en voor wie koters achterin heeft zitten en dat even vergeet, flink gummen en ze kotsen de hele boel onder.

s-line

Forumguru
@s-line zelfs een Seat was beter dan je burger 308 nie ? Begrijp nog altijd nie waarom je daar nie voor gegaan bent maar ... Ieder zijn eigen keus ook al is het een piiiiiigeueueut
Was een goede kanshebber inderdaad,maar de Peugoet was op de achterbank en kofferbak wat ruimer (lees 610 liter tegen 560 liter) en kleiner als dit,kan pas over en jaar of 2/3 weer. Dan zal mijn oudste zoon waarschijnlijk al niet meer mee gaan op vakantie's!:cry::D
Wie weet dan weer een hot hatch!(308 gti ofzo,270pk!;))

Endja

Senior Member
@Joske op die 14% bijtelling zou ik moest de mijne in NL zijn geschreven ook niet op moeten hopen :) Wel grappig spotje. :)

Bovenaan Onderaan