@ertromp gelukkig is een auto kiezen ook een stukje een emotionele bedoening hé, ikzelf zou de seat niet nemen gewoon omwille van het wat banale design, vorig model seat met huidige techniek en ik was om maar mijn hartje ging sneller kloppen van de RS ipv de nieuwe Leon.
Ik snap er trouwens niets van, deze zomer zoveel Octavia's gezien met een box op het dak. Terwijl bij mij in de Peus gewoon alles in de kofferbak paste incl.koelbox en bagage van 5 personen. Misschien is de kofferbak van de Octavia toch niet zo groot? Of ik kan heel goed pakken! Rij ik daar met 2 tieners en een 8 jarige in mij kleine bekrompen 308. En niemand horen klagen 4500km lang.
Overigens zelfs Superb's met een bak op het dak! En maar 2 kleine kindjes op de achterbank. Dus ruimte blijft echt een ding van de Papa's en Mama's.
Oh vandaar! Skoda rijders nemen vaak hun schoonmoeder mee?Schoonmoeder moet ook vervoerd worden. Liever opt dak dan in de wagen
Altijd voldoende pedaalemmerzakken meenemen en de koters oefenen in het "precisiekotsen".oor wie koters achterin heeft zitten en dat even vergeet, flink gummen en ze kotsen de hele boel onder
Ze doen er geen lampje meer in tegenwoordig,scheelt een hoop stress voor de mensen. En de koffie is niet te haggelen!Zeker hele goede koffie bij de Peugot dealer. Tenminste, dat is wel te hopen want als het motor storing lampje niet brand weet je 1 ding zeker, het lampje is stuk.
Was een goede kanshebber inderdaad,maar de Peugoet was op de achterbank en kofferbak wat ruimer (lees 610 liter tegen 560 liter) en kleiner als dit,kan pas over en jaar of 2/3 weer. Dan zal mijn oudste zoon waarschijnlijk al niet meer mee gaan op vakantie's!@s-line zelfs een Seat was beter dan je burger 308 nie ? Begrijp nog altijd nie waarom je daar nie voor gegaan bent maar ... Ieder zijn eigen keus ook al is het een piiiiiigeueueut